سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



میرتاج‌الدینی: احتمال موفقیت اصولگرایان در این مرحله بیشتر از اصلاح‌طلبان است


میرتاج‌الدینی: احتمال موفقیت اصولگرایان در این مرحله بیشتر از اصلاح‌طلبان استنامه نیوز/ نماینده سابق مجلس معتقد است که در این مرحله فضای آرام تری را نسبت به دور اول داریم و احتمال موفقیت اصولگرایان نسبت به اصلاحات بیشتر خواهد بود.
سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی معاون اجرای قانون اساسی دولت دهم در خصوص دور دوم انتخابات مجلس گفت: تعداد صندلی‌های باقی مانده برای دور دوم انتخابات حدود 69 کرسی است و رقابت‌ تنگاتنگی میان کاندیداها خواهد بود. البته در برخی از حوزه‌ها رقابت میان دو اصولگرا است که صد در صد یک نماینده اصولگرا از این حوزه‌ها به مجلس دهم راه پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه فضای آرام‌تری را نسبت به دور اول انتخابات داریم. البته تعداد کاندیداها محدود است و طبیعتا انتخاب در این مرحله آسان‌تر خواهد بود. به نوعی می‌توان این دور از انتخابات مانند یک فینال است که این کاندیدها به فینال راه پیدا کرده‌اند.

معاون رئیس‌جمهور در دولت دهم با بیان اینکه نامزدهای اصولگرای باقی مانده در شهرستان‌ها همگی مورد حمایت جبهه اصولگرایان هستند، خاطرنشان کرد: البته درصد موفقیت اصولگرایان را نسبت به جبهه مقابل بیشتر میبینم! انتخابات در این مرحله تعیین می‌کند که کدام جبهه در مجلس دهم اکثریت را در اختیار دارند.

میرتاج‌الدینی با اشاره به اینکه اصولگرایان فعلا برنامه‌ای برای انتخابات ریاست‌جمهوری ندارند تصریح کرد: همه برنامه‌ها به بعد از انتخابات مجلس موکول شده است و اکنون برنامه ای نداریم .

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: نامه نیوز


ویدیو مرتبط :
انتقاد استاد رایفی پور از اصولگرایان و اصلاح طلبان