سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بودجه 17 میلیارد یورویی آلمان برای پناهجویان در سال 2016


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه آلمانی «دی ولت» با استناد به داده‌های وزرای دارایی 16 ایالت این کشور اعلام کرد بودجه‌ای حدود 17 میلیارد یورو برای پناهجویان در سال 2016 در نظر گرفته شده است.

بنا بر این گزارش که روز سه شنبه منتشر شد این بودجه برای اسکان، تغذیه، آموزش و دیگر موارد مراقبتی پناهجویانی که از سوریه و دیگر نقاط خاورمیانه و آفریقا به آلمان آمده‌اند، صرف خواهد شد.

این روزنامه آلمانی نوشت در پی ورود حدود یک میلیون پناهجو و مهاجر غیرقانونی در سال 2015 به آلمان، 16 ایالت این کشور در مجموع 17 میلیارد یورو بودجه برای سال آتی میلادی در نظر گرفتند.

بنا بر اعلام این روزنامه، هزینه‌ها ممکن است از این بودجه بیشتر شود زیرا ایالت‌ها بودجه خود را بر اساس ورود 800 هزار پناهجو تنظیم کرده بودند.

هزینه‌های ایالت «نورد راین وست‌فالن»، پر جمعیت‌ترین ایالت آلمان، حدود 4 میلیارد یورو است و ایالت‌های بایرن و بادن ـ وورتمبرگ به ترتیب با 3.3 میلیارد یورو و 2.2 میلیارد یورو در رده‌های بعدی هستند.

به گزارش دی ولت، در بسیاری از موارد دولت مرکزی آلمان تنها حدود یک چهارم از این مبالغ را در اختیار ایالات قرار می‌دهد.

دولت آلمان پیشتر وعده داده بود ماهانه به ایالت‌ها برای هر پناهجو 670 یورو کمک کند.

به گزارش پرس تی وی، ولفگانگ شوبلیه، وزیر دارایی آلمان، در ماه نوامبر گفت هشت میلیارد یورو بودجه مازاد برای مخارج پناهجویان در سال 2016 در نظر گرفته است.

شورای متخصصان اقتصادی آلمان نیز در گزارش سالانه خود به دولت آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، در ماه نوامبر مبلغ 14.3 میلیارد یورو را برای مخارج عمومی پناهجویان در سال 2016 پیش بینی کرده بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کمک یک میلیون یورویی تاجر مجاری به پناهجویان