سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مطالبات 200 میلیاردی مال باختگان شرکت صدرا تعیین تکلیف شد/ ستاد سوخت مطالبات را پرداخت می‌کند


کاظم پالیزدار مشاور معاون اول رئیس جمهور و دبیرستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری‌ فارس در رابطه با تصمیم گیری نهایی پیرامون تخلفات شرکت صدرا و مسئولان وقت ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور اظهارداشت: پیرو تصمیمات متخذه در بیست و ششمین جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی مورخ 1394/7/27،‌ در خصوص تخلفات شرکت صدرا و مسئولان وقت ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور نیز قرار شد  کمیته‌ای با مسئولیت وزارت امور اقتصادی و دارایی و با حضور نمایندگان دیوان محاسبات،‌ دادستانی و معاونت اجرایی رئیس‌جمهور،‌ به منظور بررسی جمیع موارد و ارائه پیشنهاد لازم جهت پرداخت مطالبات مردم زیاندیده در موضوع مورد اشاره تشکیل شود.

وی افزود: براساس تصمیم فوق نیز جلسه کمیته ذکر شده در تاریخ 1394/8/25 تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد که در جلسه اخیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مطرح و تصمیم گیری نهایی صورت گرفت.

دبیرستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تصریح کرد: براساس گزارش ارائه شده از سوی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور،‌ میزان مطالبات مردم حدود 200 میلیارد ریال بوده و در مجموع نزدیک به 1090 نفر،‌ متضرر شده‌اند.

پالیزدار با بیان اینکه مقرر شد ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت نسبت به بررسی مستندات مرتبط با مطالبات متقاضیان،‌ از شرکت صدرا اقدام لازم به عمل آورد گفت: مقرر شده ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت پس از تأیید مدارک مربوطه، ظرف یک هفته نسبت به ارائه لیست ذینفعان به همراه مشخصات و شماره حساب آنان، به سازمان بازرسی کل کشور اقدام کند.

وی ادامه داد: معاونت اجرایی ریاست جمهوری می‌بایست نسبت به اخذ تضمین و تعهد کافی از شرکت صدرا اقدام کند.

مشاور معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: همچنین معاونت مذکور باید نسبت به دریافت وکالت نامه از شاکیان و طلبکاران شرکت صدرا، برای حل و فصل و تصفیه حساب مطالبات ایشان، اقدام لازم به عمل آورد.

پالیزدار بیان کرد: مقرر شد سازمان بازرسی کل کشور پس از اعلام مطالبات قطعی شده ذینفعان توسط ستاد و معاونت اجرایی ریاست جمهوری، موارد را بررسی و پس از احراز شرایط لازم،‌ نسبت به پرداخت مطالبات مردم از محل دارایی بلوکه شده ستاد نزد بانک صادرات، اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پیشنهاد شده که به منظور جبران ضرر و زیان ناشی از افزایش چند برابری قیمت خودرو نسبت به دوره ثبت‌نام متقاضیان،‌ با نظارت سازمان بازرسی کل کشور و از محل مبلغ بلوکه شده مورد اشاره و سپرده‌گذاری آن نزد بانک ملت،‌ نسبت به پرداخت وام قرض‌الحسنه 100 میلیون ریالی با دوره بازپرداخت 3 ساله با عاملیت بانک ملت، به هر یک از طلبکاران اقدام شود که البته قرار است تصمیم نهایی پیرامون این پیشنهاد اتخاذ شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/XSS402


ویدیو مرتبط :
پرداخت مطالبات چایکاران