ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



چرا بیرانوند پرسپولیسی شد؟


چرا بیرانوند پرسپولیسی شد؟ورزش 3/ مهدی رحمتی یکی از دلایل پرسپولیسی بودن علیرضا بیرانوند است. چون دروازه بان نفت با وجود رحمتی، حضور در استقلال را غیرممکن می داند و به همین دلیل علاقمند است تا برای پرسپولیس بازی کند.
علیرضا بیرانوند را پیشتر در قامت بازیکنی می شناختیم که طرفدار استقلال است. مصاحبه های او در گذشته، به خصوص زمانی که محسن فروزان در استقلال حضور داشت نشان می دهد که او قبلا هودار دو آتشه استقلال بوده و این را بارها اعلام کرده. حتی عکسی از علیرضا بیرانوند وجود دارد که او عدد 4 را نشان داده تا استقلالی بودن خود را اثبات کند.
پس از بازگشت مهدی رحمتی به استقلال، موضع علیرضا بیرانوند به طرز عجیبی تغییر کرد. او از استقلالی بودن طفره رفت و به یکباره هوادار سینه چاک پرسپولیس شد. به خصوص زمانی که مشکلات شخصی برای سوشا مکانی پیش آمد و پرسپولیس برای جانشینی او به دنبال جذب دروازه بان جدید بود. بیرانوند در بهترین شرایط از آب گل آلود ماهی گرفت و پرسپولیسی بودن خود را به رخ کشید تا همه فراموش کنند مصاحبه های گذشته اش را.
مهدی رحمتی طبق قراردادی که با استقلال به امضا رسانده، حداقل برای یکی دو فصل آینده دروازه بان این تیم خواهد بود. به خصوص بعد از سپری کردن یک فصل درخشان و نقش ویژه ای که در موفقیت استقلال ایفا کرده. به همین دلیل علیرضا بیرانوند فعلا بحث استقلالی بودن خود را فراموش کرده و صحبت از هواداری پرسپولیس می زند. او می داند که با وجود رحمتی، استقلال علاقه ای به جذب دروازه بان جدید نشان نمی دهد. پس هواداری از پرسپولیس در رسانه ها، بهترین تصمیمی است که بیرانوند اتخاذ کرده تا در سال جام جهانی بتواند پیراهن تیمی پرطرفدار و در چشم را بر تن کند.
بیرانوند بر خلاف نگاه اولیه ای که به او می شود، بهترین تصمیمات را در سختترین شرایط اتخاذ می کند. هواداری از پرسپولیس نیز یکی از تصمیمات هوشمندانه دروازه بان نفت است. دروازه بان سرپنجه ای که با حضور در پرسپولیس و اثبات توانایی های خود می تواند مسافر جام جهانی شود و حتی به ترکیب اصلی تیم ملی راه یابد.

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
علیرضا بیرانوند