«سیانور» و «دختر»، تنها فیلم‌های خارج‌شده از رقابت مردمی


مسوول بخش آراء مردمی سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر گفت: «سیانور» و «دختر» تنها فیلم‌های خارج شده از بخش رقابت آراء مردمی این جشنواره هستند.

علی آشتیانی‌پور، مسوول بخش آرای مردمی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، در گفتگو با خبرنگار سینمایی ایسنا، با اشاره به حذف دو فیلم از شمارش آرای مردمی، با بیان اینکه هیچ فیلم دیگری به جز «سیانور» و «دختر» از این بخش حذف نشده‌اند، گفت: تمام فیلم‌های بخش سودای سیمرغ امسال به جز فیلم «دختر» ساخته‌ رضا میرکریمی و «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی در بخش رقابت آرای مردمی شمارش می‌شوند.

به گزارش ایسنا، در حالی که مسوولیت ستاد آرای مردمی جشنواره‌ی فیلم فجر برای اهدای سیمرغ مردمی به روال سال گذشته بر عهده‌ی خانه سینماست، رضا میرکریمی، مدیرعامل خانه سینما، پیش از شروع جشنواره برای جلوگیری از هرگونه شائبه‌ای، فیلم «دختر» را از رقابت آرای مردمی جشنواره‌ی فیلم فجر خارج کرد.

همچنین روز گذشته (چهارشنبه) سید محمود رضوی، تهیه‌کننده «سیانور» در این‌باره اظهار کرد: این فیلم به صورت نگاتیو فیلمبرداری شده و به همین دلیل مراحل لابراتوار آن زمان‌بر و طولانی است. تا کنون این بخش از مراحل فنی «سیانور» به پایان نرسیده است و ما نمی‌توانیم طبق برنامه سینماهای مردمی، امروز نمایش فیلم را برگزار کنیم.

با نمایش پیدا نکردن این فیلم در سه روز ابتدایی جشنواره، فیلم «سیانور» از بخش رقابت در آرای مردمی خارج شد.

علی آشتیانی‌پور همچنین در پاسخ به این سوال که «چرا هنوز آیین‌نامه‌ی بخش آرای مردمی در سایت خانه سینما قرار نگرفته است؟»، گفت: این اتفاق به دلیل حجم بالای کارها در این روزها است که دوستان ما احتمالا فرصت این کار را پیدا نکرده‌ و باعث این تاخیر شده‌اند.

او همچنین گفت: حتما این کار را همین امروز پیگری می‌کنیم که تا آخر امروز آیین‌نامه بر روی سایت قرار بگیرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
فیلم ارسالی نماینده ی ایرانی رقابت دختر شایسته جهان اسلام