گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



تقدیر موسسه هلندی حامی فک از صیادان در میانکاله


موسس و مدیر مرکز درمانی و حمایتی فک در هلند و ایران از صیادان نجات دهنده یک قلاده فک خزری تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، لنی هارت بانوی هلندی موسس و مدیر مرکز درمانی و حمایتی فک در هلند و ایران برای تقدیر از صیادان شرکت ماهیگیری چهار کومه میانکاله در پناهگاه حیات وحش میانکاله حضور یافت و با اهداء هدایایی از تلاش های صیادان برای نجات فک خزری که بعد از درمان و انجام معاینات لازم در دریای خزر رهاسازی شد، قدردانی کرد.

در این ارتباط دکتر شیرازی که مسئولیت مرکز هارت در ایران برای حمایت و درمان فک خزری را به عهده دارد از صیادان که علیرغم خسارات وارد شده به دام های ماهیگیری شان با وی تماس برقرار کرده اند تشکر کرد.

در این مراسم که با همکاری اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران انجام شد رئیس پناهگاه حیات وحش میانکاله، مسئول آموزش های زیست محیطی اداره حفاظت محیط زیست بهشهر نیز همکاری مناسبی به عمل آوردند و در پایان با اهدای هدایایی از سوی موسسه هارت از زحمات صیادان در تحویل یک قلاده فک خزری تقدیر شد.

گردشگری ایران


ویدیو مرتبط :
تقدیر از 4 اسطوره هلندی در بازی دوستانه هلند و آلمان