ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ذوالفقاری: درگیری در رختکن تراکتورسازی به وجود نیامد


به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امروز یک جلسه تمرین کرد. بعد از برگزاری این تمرین خبری مبنی بر بروز درگیری بین سروش رفیعی و یونس حمزه منتشر شد که این درگیری به رختکن کشیده شده که به همین خاطر تونی اولیویرا یونس حمزه را اخراج کرده است.

در همین رابطه ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت:‌ هیچ درگیری به وجود نیامد. نمی‌دانم این حرف‌ها چر مطرح می‌شود. هر وقت که تیم ما وضعیت خوبی پیدا می‌کند و نتایج مناسبی می‌گیریم این مسائل مطرح می‌شود.

وی افزود: در اواخر تمرین سرمربی از حمزه خواست زودتر به رخکتن برود و این تشخیص او بود. همانطور که رمزی هم زودتر از سایرین به رختکن رفت. این بازیکن اخراج نشده و اصلا در رختکن درگیری به وجود نیامده است.

سرپرست تراکتورسازی در پایان خاطرنشان کرد: خدا را شکر بازیکنان ما از لحاظ همه خوب هستند و مشکل خاصی از این بابت نداریم.

انتهای پیام/خ


ویدیو مرتبط :
گزارش بازی خیرخواهانه تراکتورسازی - شبستر/رختکن تراکتور