سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عده‌ای رسانه را ابزار خود کرده‌اند که دانشگاهیان را تحقیر کنند / حق نداریم مانع هیجانات جوانان دانشگاهی شویم


نسخه چاپیارسال به دوستانhttp://fna.ir/ML9951کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

عده‌ای رسانه را ابزار خود کرده‌اند که دانشگاهیان را تحقیر کنند / حق نداریم مانع هیجانات جوانان دانشگاهی شویم

معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: عده‌ای هم‌اکنون رسانه را ابزار خود کرده‌اند که دانشگاهیان را تحقیر کنند.

خبرگزاری فارس: عده‌ای رسانه را ابزار خود کرده‌اند که دانشگاهیان را تحقیر کنند / حق نداریم مانع هیجانات جوانان دانشگاهی شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید ضیاء هاشمی شامگاه سه‌شنبه در مراسم اختتامیه بخش دانشگاهیان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) که در هتل خورشید تابان برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی قرار داریم که صدها هزار نفر عازم این راهپیمایی عظیم شدند و نزدیک به دو میلیون نفر هم در آستانه مشرف‌ شدن هستند.
 
معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: شاهد بوده‌ایم که همه ساله از اقشار مختلف حتی غیر از مسلمانان نیز در این حماسه جهانی حضور پیدا می‌کنند لذا در موقعیت کنونی دنیا، خطر تروریست متوجه همگان است، اقدامات تروریستی سال‌هاست به سمت شیعیان مظلوم هدف قرار گرفته است اما شیعیان شجاعانه سال به سال این حماسه بزرگ حسینی را برگزار می‌کنند.
 
وی بیان کرد: بر اساس نامه ارسالی به دانشگاه‌ها و نزدیک شدن به ایام 28 صفر امسال سقف اعزام نفرات دانشگاهی به مشهد مقدس را 2 هزار و 500 نفر قرار دادیم که نزدیک به 15 هزار نفر اعلام آمادگی کردند و این جای شگفتی و تقدیر دارد که مجموعه دانشگاهی این چنین مشتاق زیارت بارگاه رضوی هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: این قشر ارزشمند با وجود اینکه دانشجویان ارزشمندی هستند همواره از سوی عده‌ای به باد تهمت‌های ناروا قرار می‌گیرند و هر سال از دانشگاه‌ها تصویری در رسانه‌ها و رسانه ملی نشان داده می‌شود که از تریبون‌های مبارک بر اساس دغدغه‌های بزرگان با دانشجویان برخورد می‌شود.
 
هاشمی تصریح کرد: عده‌ای هم‌اکنون رسانه را ابزار خود کرده‌اند که دانشگاهیان را تحقیر کنند، دنبال چه می‌گردید؟ با منافع حزبی و جناحی مختلف اینگونه دانشگاه‌ها را بی مهابا مورد تاخت حملات خود قرار می‌دهند، با این رویکرد رهبر معظم انقلاب افت حرکت علمی را مطرح کردند اما کدام جمع به اندازه دانشجویان مورد توجه بزرگان ما هستند.
 
وی با اشاره به اینکه حق نداریم مانع هیجانات جوانان دانشگاهی شویم، تاکید کرد: این جشنواره‌های ارزشمند در قالب جشنواره امام رضا (ع) این ادعا را ثابت کرد که دانشگاه کانون علم و فرهنگ است، رسانه و مدیران باید وظیفه خود را به درستی انجام بدهند چرا که این نسل جوان همانند نسل جوانان دفاع مقدس افتخارآفرین هستند.

انتهای پیام/3138/ر30/

http://fna.ir/ML9951

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


ویدیو مرتبط :
چگونه مانع از ارتباط Babylon با اینترنت شویم؟