بهترین گوشی های هوشمند که میتوانید بخرید: از آیفون تا سامسونگ


قصد داریم بهترین مدل های گوشی برای معروف ترین برند های تولید کننده گوشی موبایل را بررسی و معرفی نمائیم که بتوانید برای خرید بهترین تصمیم را بگیرید.

بهترین گوشی های موبایل

معرفی و عرضه گوشی های هوشمد جدید به طور مداوم جریان دارد و نه تنها همگامی با این روند سریع دشوار است بلکه انتخاب گزینه ای مناسب نیز به عملیاتی چالش برانگیز برای کاربران تبدیل شده است. فرقی نمی کند در پی مدلی ارزان قیمت یا پرچمداری گران قیمت باشید زیرا قفسه فروشگاه ها با انواع مختلف گزینه ها پر شده اند.

در شرایطی که برخی کاربران بر اساس برند محبوب خود گوشی هوشمند را انتخاب می کنند اندکی تامل و بررسی مدل هایی از شرکت های دیگر نیز مفید خواهد بود.

اپل آی‌فون 6S

اپل یکی از معدود تولیدکنندگانی است که همچنان گوشی هوشمند در اندازه ای کوچکتر از 5 اینچ تولید می کند. آی‌فون 6S از نمایشگر 4.7 اینچی رتینا با وضوح 1344 × 750 پیکسل بهره می برد. بدنه آلومینیومی این گوشی هوشمند از مقاومت بیشتری در مقایسه با آی‌فون 6 برخوردار شده است. همچنین، معرفی رنگ جدید رز گلد در این مدل را شاهد بوده ایم. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی در آی‌فون 6S به کار گرفته شده اند. پردازنده A9 و 2 گیگابایت حافظه رم به همراه سیستم عامل iOS 9 که ویژگی «لمس سه بعدی» را معرفی کرده است از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند هستند. آی‌فون 6S در سه نسخه 16 گیگابایت، 64 گیگابایت و 128 گیگابایت عرضه می شود.

ال جی G4

ال جی G4 پرچمدار اندرویدی ال جی برای سال 2015 است و با دوربین فوق العاده 16 مگاپیکسلی، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 808 و نمایشگر 5.5 اینچی کواد اچ‌دی جانشینی شایسته برای مدل G3 محسوب می شود. با پشتیبانی 3 گیگابایت حافظه رم همه چیز در ال جی G4 روان اجرا می شوند. بدنه با کیفیت چرمی، قابلیت افزایش حافظه داخلی از طریق درگاه کارت حافظه و باتری قابل تعویض توسط کاربر، ال جی G4 را به یکی از برترین گزینه های اندرویدی بازار تبدیل کرده اند.

سامسونگ گلکسی S6

سامسونگ با معرفی گلکسی S6 برخی ویژگی های مفید مانند باتری قابل تعویض توسط کاربر و درگاه کارت حافظه را حذف کرد اما در مقابل توجه ویژه ای بر کیفیت ساخت و طراحی محصول پرچمدار خود داشته و ترکیب فلز و شیشه حس خوبی را به کاربر منتقل می کند. البته از جمله نقاط ضعف طراحی جدید سامسونگ می توان به شکنندگی و باقی ماندن اثر انگشت روی بدنه اشاره کرد. نمایشگر 5.1 اینچی کواد اچ‌دی، پردازنده هشت هسته ای اگزینوس 7420 از نوع 64 بیتی، 3 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی به همراه باتری 2,550 میلی آمپر ساعتی از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند توانمند هستند.

سونی اکسپریا Z5

سونی در سال 2015 مجموعه ای جدید از گوشی های هوشمند خانواده Z را معرفی کرد و اکسپریا Z5 بهترین گزینه در این مجموعه محسوب می شود. این گوشی هوشمند به نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح 1080p، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 810 و 3 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. اکسپریا Z5 دارای گواهینامه IP68 است و از این رو در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. طراحی زیبا و ترکیب فلز و شیشه در ساخت این محصول، به ویژه اینکه شیشه ای مات به کار گرفته شده و مشکل باقی ماندن اثر انگشت وجود ندارد، حس محصولی رده بالا و با کیفیت را به کاربر منتقل می کند. دوربین جدید 23 مگاپیکسلی به همراه دوربین جلو 5 مگاپیکسلی در اکسپریا Z5 به کار گرفته شده اند.

موتورولا دروید توربو 2

موتورولا دروید توربو 2 به نمایشگر 5.4 اینچی با وضوح 2560 × 1440 پیکسل مجهز شده اما نکته شگفت انگیزتر درباره نمایشگر این محصول استفاده از فناوری Shattershield است که مقاومت بالایی در برابر ضربه ارائه می کند و با چندین لایه ماده از نمایشگر محافظت می کند. پردازنده اسنپدراگون 808، باتری 3,760 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی و قاب پشتی از جنس کولار که ظاهر و احساس خوبی را به کاربر منتقل می کند از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند هستند.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغseemorgh.com/entertainmentمنبع: asriran.com


ویدیو مرتبط :
آیا گوشی جدید سامسونگ هم مانند آیفون خم می شود؟