انعقاد تفاهمنامه همکاری بین پژوهشگاه تربیت‌بدنی و فدراسیون جانبازان و معلولان


به منظور تقویت پژوهش و تحقیقات در زمینه های علمی، آموزشی، قهرمانی و همگانی ورزش معلولان، تفاهم نامه مشترک همکاری بین فدراسیون جانبازان و معلولان و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به امضاء رسید.

به گزارش ایسنا، در این نشست، محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین و رضا قراخانلو، رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در خصوص حوزه های مشترک همکاری میان این دو سازمان و نیز تفاهم نامه‌ای با هدف تقویت پژوهش و تحقیقات در زمینه های علمی، آموزشی، قهرمانی و همگانی در این فدراسیون به امضاء رساندند.

همچنین در این نشست، قراخانولو رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، بر ضرورت توسعه پژوهشهای آکادمیک و نظام مند کردن آنها، انجام مطالعات موردی به جهت شناسایی راه حل ها و برطرف نمودن تنگناها، ارائه پیشنهادات اجرایی و کاربردی، برگزاری سمینارها و همایش های ملی و بین المللی در حوزه ورزش جانبازان و معلولان تاکید کرد.

خسروی وفا نیز خاطرنشان کرد: بین بدنه اجرایی و بدنه دانشگاه همواره یک فاصله وجود داشته و باید تلاش شود که این فاصله پر شود. ظرفیت های بسیار خوبی در هر دو طرف وجود دارد که با استفاده از تجربیات متقابل می توان به دستاوردهای قابل توجهی رسید و با بهره‌مندی از ظرفیت های علمی موجود در سیستم دانشگاه و اساتید، به توسعه و غنای هر چه بیشتر ورزش جانبازان و معلولان کمک کرد.

در پایان این نشست، تفاهم نامه مشترک همکاری توسط روسای فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به امضا رسید.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
گروه بیومکانیک پژوهشگاه تربیت بدنی