ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پاسخ جالب پیکه به انتقاد رئیس باشگاه ختافه از جشن هالووین بارسایی‌ها


به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم پرسر و صدای بارسایی‌ها برای جشن هالووین پس از پیروزی دو هفته پیش آنها در خانه ختافه با انتقادات فراوانی همراه بود که یکی از آنها جانب آنخل تورس، رئیس باشگاه ختافه صورت گرفت.

آنخل تورس با وجود عذرخواهی بازیکنان بارسلونا بابت اشتباه‌شان او در یک برنامه رادیویی ادعا کرد که بارسایی‌ها پس از بازی به رختکن استادیوم کولیسئوم آلفونسو پرس خسارت وارد کرده‌اند اما عذرخواهی رسمی باشگاه بارسلونا با انتشار یک بیانیه، وی را از پیگیری قانونی برای دریافت غرامت از کاتالان‌ها منصرف کرده است.

پیکه اکنون به ادعای رئیس باشگاه ختافه پاسخ داده و حتی مدعی شده تصاویری که رختکن بارسلونا را در ورزشگاه کولیسئوم آلفونسو پرس در وضعیتی آشفته نشان می‌دهد، جعلی و با هدف ضربه زدن به وجهه آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا بوده‌ است.

مدافع میانی باشگاه بارسلونا در گفت‌و‌گو با نشریه مارکای اسپانیا اظهار داشت: ما سال آینده باز هم برای جشن هالووین از لباس‌‌ها و نقاب‌های‌مان استفاده خواهیم کرد. مردم زمانی که ما بازی‌های‌مان را می‌بریم و داریم از آنها لذت می‌بریم، عصبانی می‌شوند. ما پیش از این هم می‌دانستیم که آنخل تورس یکی از طرفداران رئال‌مادرید است و هدفش این است که یک روز رئیس این تیم شود. تصاویری که از رختکن ختافه منتشر شده، جعلی هستند.

پیکه درباره بازی بعدی تیمش که دو هفته آینده در خانه رئال‌مادرید است هم گفت: ما در بهترین وضعیت ممکن به برنابئو می‌رویم اما این معنای خاصی ندارد. ال‌کلاسیکو بازی خاصی خواهد بود. این بازی از آن دیدارهایی نیست که ما فوتبالیست‌ها همیشه برای بازی در آنها آماده باشیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
جشن هالووین بازیکنان بارسلونا پس از پیروزی با ختافه