سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مدارس ابتدایی نوبت بعداز ظهر هشت شهرستان کردستان تعطیل شد


مسول روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: به علت ادامه بارش برف، سرمای هوا و لغزندگی معابر، مدارس دوره ابتدایی شهرستان های سنندج، قروه، بیجار، کامیاران، دیواندره، دهگلان، مریوان و بانه در نوبت بعد از ظهر امروز یکشنبه تعطیل شد.
علیرضا منتشلو افزود: به علت بارش برف و برودت هوا مدارس این شهرستان ها در دو مقطع ابتدایی و راهنمایی در نوبت صبح نیز تعطیل بود اما در نوبت بعداز ظهر فقط مدارس ابتدایی تعطیل است.
به گفته وی مدارس سایر شهرستان های استان کردستان باز است.
بارش برف از ساعات اولیه بامداد امروز در بسیاری از شهرستان های استان کردستان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
اداره کل هواشناسی استان کردستان برای امروز و همچنین فردا دوشنبه بارش برف و باران پیش بینی کرده است.
بر اساس گزارش هواشناسی کردستان، همگرایی دو توده هوای سرد و خشک شمالی و گرم و مرطوب مدیترانه ای از غروب روز شنبه 14 آذر منجر به شکل گیری یک جبهه فعال بارشی از ساعات صبح امروز یکشنبه 15 آذر در غرب و جنوب غرب کشور و از جمله در کل استان کردستان شده است.
این جبهه سبب بارش هایی حداقل بین 10 تا 30 میلیمتر بارندگی عمدتا به صورت برف بین 10 تا 30 سانتیمتر خواهد شد و تا صبح دوشنبه 16 آذر فعالیت بارشی آن تداوم خواهد داشت.
7348/1904

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تاسوا92باسمنج-بعداز ظهر