آشپزی و تغذیه


2 دقیقه پیش

غذای ملل/ ریتا ؛ سالاد خاص هندی

دیکاوو/ سالاد ریتا هندی یک سالاد بسیار خوشمزه می باشد. شما می توانید از این سالاد در مهمانی هایتان استفاده کنید. این سالاد طرز تهیه آسانی نیز دارد و شما می توانید به راحتی ...
2 دقیقه پیش

برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی درپاوه

مهر/ مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه از برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی در شهر باینگان خبر داد.هادی شریفی اظهار داشت: ۲۸ اردیبهشت تا سوم ...



با فواید سبزی کرفس آشنا شوید!


کرفس

کرفس محتوی مقادیر بالایی منیزیم، آهن و کلروفیل است. این مواد در خونرسانی بسیار موثر هستند. کرفس یکی از منابع خوب محتوی سدیم ارگانیک است. مصرف زیاد کرفس برای افرادی که علاقمند به انجام ورزش های سنگین هستند و نیز برای افرادی که تمایل به شادابی دارند توصیه می شود.

زیرا کرفس باعث تنظیم آب و الکترولیت های بدن می شود. آب کرفس همچنین برای فعالیت سیستم عصبی بسیار مفید است. آب کرفس را با آب هویج یا سبب مخلوط و سپس میل کنید.


آیا شما مبتلا به سردرد هستید؟
حتما روزانه یک لیوان آب کرفس میل کنید. از زمان های قدیم یونانیان برای سردرد آب کرفس را تجویز کرده اند. آیا در شهرهای بزرگ و هوای آلوده زندگی می کنید؟ بهتر است بدانید مخلوط آب کرفس با آب سیب و آب هویج باعث پاک شدن بدن شما از دی اکسید کربن می شود.


آیا در این فکر هستید که از وسایل تهویه هوا استفاده کنید؟
مصرف آب کرفس به خصوص در تابستان باعث کاهش درجه حرارت بدن می شود اگر رژیم کاهش وزن دارید باید بدانید مصرف کرفس میل شما را به شیرنی از بین می برد.


آیا در هنگام ورزش دچار خستگی و کرامپ های عضلانی می شوید؟
در این سورت حتما توصیه می کنم هر روز آب کرفس میل کنید. زیرا باعث تنظیم سدیم و پتاسیم بدن شما
می شود و نشانه های یاد شده را برطرف می کند.

دکتر سلام

اخبار مرتبط :

تخم کرفس بوی بد دهان را از بین می برد

لاغری با آب كرفس صحت ندارد

وقتی آب کرفس خطرناک می‌شود!


ویدیو مرتبط :
با این 9 سبزی لاغر شوید