ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حاتمی: عربستان ناامن است، اما تبریز مثل زوریخ است


حاتمی: عربستان ناامن است، اما تبریز مثل زوریخ استفارس/ مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: عربستان کشور نا امنی است. اتفاقا ایران از لحاظ امنیت جزو ۴-۵ کشور اول دنیا است و شهر تبریز مثل زوریخ می‌ماند. فرزاد حاتمی جزو یکی از 6 بازیکن جدیدی است که در نقل و انتقالات نیم‌فصل به عضویت تراکتورسازی درآمد.
وی در کنار نانگ و مهدی شریفی خط آتش تیم فوتبال تراکتورسازی را تشکیل می‌دهد و هواداران را به برطرف شدن مشکل گلزنی این تیم امیدوار کردند. حاتمی در مورد وضعیت خودش و شرایط تراکتورسازی صحبت‌های زیر را انجام داد.
چه شد که مقابل راه‌آهن به تساوی بدون گل رسیدی؟
ما پس از یک ماه تعطیلی و پشت سر گذاشتن دوره‌ بدنسازی در این دیدار حضور پیدا کردیم. بازی مقابل راه‌آهن تقریبا مثل برگزاری یک دیدار اول فصل بود. در این شرایط تیم‌ها بدنشان سنگین است و آن هماهنگی کافی را ندارد. همچنین کیفیت بد زمین مزید بر علت شد تا نتوانیم آنطور که باید بازی خوبی انجام دهیم. وقتی در یک هفته 6-7 بازی در یک زمین انجام می‌شود مطمئنا کیفیت آن زمین مساعد نخواهد بود. با این وجود چند موقعیت نصفه و نیمه خلق کردیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده ببریم.
کلا تعطیلات لیگ را مفید دیدی؟
تعطیلات برای من خوب که نبود. بعد از اینکه از کمند مصدومیت رها شدم تمرینات بدنسازی انجام دادم. به همین خاطر یک مقدار به پایم فشار آمد. حتی در دیدار مقابل ملوان که به صورت دوستانه برگزار می‌شد یک نیمه بازی می کردم. در این بازی هم امیر قلعه‌نویی از من در بین دو نیمه پرسید آیا می‌توانم به بازی ادامه دهم که گفتم پایم اذیت نکرده است ولی متاسفانه در دقیقه 60 از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شدم و تعویض شدم.
با حضور تو، نانگ و شریفی همه انتظار داشتند مشکل گلزنی تیم حل شود اما در دیدار مقابل راه آهن گل نزدید، در این مورد چه نظری دارید.
من در دیدار هفته بعد غایب هستم اما مهدی شریفی و آلویس لانگ حضور دارد. تیم تمرینات بسیار خوبی در جزیره کیش داشته و روند رو به رشد خود را دنبال می‌کند. ما در جزیره کیش بازی تدارکاتی نداشتیم و در تعطیلات فقط با ملوان بازی کردیم. مطمئنا اگر دیدارهای تدارکاتی بیشتری برگزاری می‌کردیم می‌توانستیم مقابل راه‌آهن بهتر عمل کنیم.
این روزها بحث عدم میزبانی دیدارهای نماینده‌های ایران مقابل حریفان عربستانی در کشورمان مطرح شده در این مورد چه نظری داری؟
الهلال حریف ما در مرحله گروهی است. ما مشکلی نداشتیم به عربستان برویم و بازی کنیم. متاسفانه عربستانی‌ها سیاست را وارد فوتبال می‌کنند. اگر قرار بود چنین بحثی هم مطرح شود ما باید می‌گفتیم چراکه عربستان به هیچ وجه امن نیست ولی ایران جزو 4-5 کشور امن دنیا است. بابت این امنیت باید خدا را شکر کنیم. عربستان ناامن است ولی ایران کاملا امنیت دارد مخصوصا تبریز که امنیت بالایی دارد و مثل زوریخ است شهری که هیچ متکدی در آن نمی‌بینید.
مثل اینکه جای پرداخت پول به شما حواله ماشین دادند.
ما هنوز حواله نگرفتیم بلکه فرم پر کردیم و حدود 10 درصد از قراردادمان را پرداخت شد.
آیا از این مسئله بازیکنان ناراحت شدند؟
من تابع جمع هستم و وقتی همه گرفته‌اند ما هم فرم‌ها را پر کردیم. فقط در این بین باید به نکته‌ای اشاره کنم. متاسفانه ما در بازی با راه‌آهن شرمنده هواداران شدیم. ما مورد حمایت هواداران بودیم و آنها به خوبی از تیم حمایت کردند ولی متاسفانه فقط یک امتیاز گرفتیم.
این روزها هواداران به مدیریت باشگاه اعتراض می‌کنند که سرمربی تیم هم نسبت به این مسئله انتقاد کرده است.
نمی‌دانم در گذشته چه شده و هواداران چرا به سعید عباسی اعتراض می‌کنند اما از زمانی که ما به تیم آمدیم او تمام تلاشش را می‌کند تا تراکتورسازی به وضعیت ایده‌آل برسد. نمی‌دانم ناراحتی هواداران از چیست ولی امیدوارم آنها سعه‌صدر بیشتری داشته باشند.
هفته آینده با تیم پدیده بازی دارید، این مسابقه را چطور ارزیابی می‌کنی؟
این دیدار خانگی است و امیدوارم با تلاش همکارانم تراکتورسازی برنده بازی شود. ما باید در ضربات آخر دقت بیشتری کنیم. البته در بازی با راه‌آهن موقعیتی صددرصد نداشتیم اما امیدوارم تیم در مقابل پدیده به طوری بازی کند که موقعیت‌های زیادی به وجود بیاید تا مهاجمان بتوانند از آنها استفاده کنند.

عضو کانال ورزش شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
الشباب عربستان 1 - 0 تراکتورسازی تبریز ایران