مراسم تجلیل از عوامل فیلم بادیگارد توسط شرکت بهره‌برداری مترو تهران برگزار شد


مراسم تجلیل از عوامل فیلم بادیگارد توسط شرکت بهره‌برداری مترو تهران در تالار ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش سرویس «شهری» ایسنا، محسن نایبی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در این مراسم که با حضور عوامل فیلم بادیگارد، هادی ساعی عضو شورای اسلامی شهر تهران و مسولان و کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران برگزار شد؛ ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: کشور ایران به عنوان پایتخت جهان شیعه از امنیت کامل برخوردار است و این در شرایطی است که در بیشتر کشورهای منطقه حوادث ناگواری رخ داده است.

وی با تاکید بر اینکه ما این امنیت را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم افزود: اگر این پاسداران نبودند کشور عزیزمان هم اکنون درگیر جنگ در مرزها بود.

نایبی از عوامل فیلم ارزشمند بادیگارد تقدیر کرد و گفت: من این فیلم را یکبار در جشنواره دیدم اما همان موقع هم به خانواده‌ام گفتم که یکبار برای دیدن این فیلم کافی نیست و حتما باید بار دیگر آن را ببینیم.

حاتمی‌کیا: مترو بار بزرگی را از دوش کشور برداشته است

در ادامه این مراسم ابراهیم حاتمی‌کیا به اقدامات فرهنگی مترو در ایستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: شاهد کارهای نو و جدیدی در مترو هستیم و من از این اقدامات که بار بزرگی را از دوش کشور برداشته است، تشکر می‌کنم.

کارگردان فیلم بادیگارد خاطر نشان کرد: خوشحالم که دوباره با پرویز کار کردم وقتی این رخش سینما در قاب دوربین قرار می‌گیرد با انرژی بالایی ظاهر می شود.

پرویز پرستویی هم با قدردانی از ابراهیم حاتمی‌کیا گفت: خوشحالم که دوباره این فرصت در اختیار من قرار گرفت تا با این کارگردان بزرگ همکاری کرده و با این اثر فاخر عشق بازی کنم.

وی به حادثه‌ای که در حین فیلم بادیگارد برای کتفش رخ داده بود اشاره و خاطر نشان کرد: دکتر سهراب کیهانی با انجام عمل جراحی حساس دوباره سلامتی را به من بازگرداند و من به این خاطر به وی بسیار مدیونم. پرستویی هدیه خود را به این پزشک تقدیم کرد.

در ادامه با کامران نجف زاده یکی دیگر از بازیگران فیلم بادیگارد که به علت ماموریت کاری در آمریکا به سر می برد به صورت تلفنی ارتباط گرفته شد.

نجف زاده ضمن تشکر از شرکت بهره برداری مترو تهران برای برگزاری این مراسم گفت: بازی در کنار بازیگران بزرگ این فیلم و کارگردان قدری چون ابراهیم حاتمی کیا برای من افتخار بزرگی بود.

وی افزود: هر چند به دلیل سفر کاری به آمریکا هنوز موفق به تماشای این فیلم نشدم اما هنگامی که در پشت صحنه بودم، دیدم که این اثر از غنا بالایی برخوردار است.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، در این مراسم محسن نایبی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از ابراهیم حاتمی کیا، پرویز پرستویی، مریلا زارعی و پژمان لشکری پور با اهداء لوح سپاس، تقدیر کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
زحمات مهندسین شبكه ارتباطی بهره برداری مترو تهران