سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سورس کدهای مارشمالو برای G3 منتشر شد؛ به زودی منتظر به روز ر سانی باشید


سورس کدهای مارشمالو برای G3 منتشر شد؛ به زودی منتظر به روز ر سانی باشید

ال‌جی مانند سامسونگ هنوز مارشمالو را برای پرچم‌دارانش منتشر نکرده است، با این حال انتشار سورس کد این به روز رسانی در وبسایت توسعه دهندگانش، خبر از آمدن قریب الوقوع مارشمالو برای جی 3 می‌دهد.

جی اس ام/ ال‌جی مانند سامسونگ هنوز مارشمالو را برای پرچم‌دارانش منتشر نکرده است، با این حال انتشار سورس کد این به روز رسانی در وبسایت توسعه دهندگانش، خبر از آمدن قریب الوقوع مارشمالو برای جی 3 می‌دهد.

چندی پیش خبری منتشر شد که اواخر آذر تاریخی است که ال جی برای انتشار اندروید 6.0 برای گوشی G3 در نظر گرفته است. بر اساس این خبر مانند همیشه ال جی ابتدا به روز رسانی را برای کشور لهستان و سپس برای سایر نقاط جهان منتشر می‌کند. حال با انتشار سورس کد اندروید مارشمالو این خبر از شایعه تبدیل به حقیقتی شیرین شده است.

ال‌جی اخیرا سورس کد اندروید 6 برای LG G3 را در وبسایت مخصوص توسعه‌دهندگانش منتشر کرده است. این سورس کد به مدل LG D855 اختصاص دارد که نسخه بین‌المللی جی‌ تری است و احتمالا اولین مدل از این گوشی پرطرفدار خواهد بود که اندروید جدید را دریافت خواهد کرد.

همانند به روزر سانی های قبلی کاربران به صورت منطقه‌ای این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد و ممکن است مجبور باشید برای مهاجرت به اندروید جدید چند هفته معطل بمانید. هر چند ال‌جی در مورد ایران نسبتا خوب عمل کرده و به روز رسانی ها را در مدت کوتاهی برای این بازار منتشر می‌کند.

LG G3 گوشی برتر و پرطرفدار سه ماهه اول سال 2014 بود. گوشی 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560، دوربین 13 مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون 810. با اینکه از زمان عرضه این محصول زمان نسبتا زیادی می‌گذرد اما در بازار همچنان خوب می‌فروشد، به خصوص که با آمدن G4 قیمت آن با افت نیز مواجه شد. حال انتشار اندروید 6 برای این گوشی می‌تواند تجربه کار با آن را لذت بخش تر از گذشته کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
منتظر این انفجار باشید ((به زودی))