علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



یک نیروگاه برق عربستان هدف قرار گرفت/ شلیک دو موشک به نجران


به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه العهد به نقل از المسیره گزارش داد که ارتش و کمیته های مردمی یمن با شلیک چهار موشک یک نیروگاه برق در الخشل جیزان را بمباران کردند. ارتش و کمیته های مردمی دو موشک را نیز به پایگاه بریالین در نجران شلیک کردند.

در همین حال یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد که در حمله موشکی یکشنبه به پایگاه هوایی العند در استان لحج یمن «ماریو دیجانبلو» مشاور ارشد ایتالیایی شرکت بلک واتر نیز کشته شده است.

لازم به ذکر است نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن بامداد یکشنبه با شلیک موشک «توشکا»، پایگاه هوایی العند در استان لحج یمن را هدف قرار داده و تلفات سنگینی را به این پایگاه وارد کردند. در پی این حمله ده ها نفر از مزدوران کشته شده و چندین فروند هواپیمای آپاچی و تایفون منهدم گردید.

سرتیپ شرف لقمان سخنگوی رسمی ارتش یمن نیز در پی اصابت موشک توشکا به پایگاه هوایی العند، از درهم کوبیده شدن مواضع مزدوران سعودی در این پایگاه خبر داد. وی همچنین اظهار داشت که در پی اصابت موشک توشکا به پایگاه هوایی العند، صدها تن از مزدوران سعودی کشته شدند و خسارت های سنگینی به تجهیزات آنها نیز وارد شد.


ویدیو مرتبط :
هدف قرار دادن تانک عربستان با موشک دوش پرتاب پدافندی!