سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هدف گروه های تروریستی مقابله با گسترش اندیشه انقلاب اسلامی است


حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) که به دعوت انجمن اتحادیه علمای شیعه ترکیه به استانبول سفر کرده است در مراسم اربعین حسینی به تبیین و چرایی زیارت قبور مطهر پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت پرداخت و آن را یکی از ارزش های جهان تشیع برای زنده نگه داشتن راه اهل بیت(ع) عنوان کرد.
اختری با بیان اینکه جامعه اسلامی بعد از رحلت پیامبر(ص) دچار اختلاف های زیادی شده که توسط دشمنان پایه ریزی شده است ، گفت: این اختلاف ها شرایطی را فراهم ساخت تا حضرت امام حسین(ع) را به شهادت برسانند.
دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) بر تفکر و اندیشیدن علما و اندیشمندان جهان اسلام در این جهت تاکید کرد .
وی به جنایت های یزید علیه مسلمانان اشاره کرد و ادامه داد: آنچه که از علما نقل شده یزید بن معاویه سه جنایت بزرگ را رقم زده است، شهادت امام حسین و یارانش، حمله به مسجدالحرام و به آتش کشیدن خانه خدا و کشتن تابعین ائمه اطهار(ع) .
اختری همچنین با تاکید بر اینکه هیچ کس حق ندارد مسلمان دیگری را کافر بپندارد و یا به او ظلم کند و خون او را بریزد، گفت: گرو ه هایی تحت عناوینی مانند القاعده، طالبان و داعش برای مقابله با گسترش اندیشه انقلاب اسلامی که توسط امام خمینی(ره) به جهان ارائه گردید، دست به اقدام های سخیفی می زنند که اسلام را زیر سووال برده و تخریب کنند.
حجت الاسلام والمسلمین اختری یادآورشد که اگر تاریخ را ورق بزنید و 36 سال قبل را به یاد آورید خواهید دید که کسی یا گروهی نمی توانست اظهار وجود کند، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی مسلمانان عزت پیدا کردند.
در این مراسم همچنین «شیخ حسن قناعت‏لی» عضو مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) و رییس اتحادیه علما اهل بیت استانبول ، «قدیر آکاراس» دبیر و سخنگوی مجمع علمای شیعه ترکیه، «نورالدین آراس»، نماینده شهر ایغدیر در پارلمان و «احمد تورگوت» نویسنده و سناریونویس معروف ترکیه ای به سخنرانی درباره اهتمام زنده نگه داشتن جایگاه اربعین سرور و سالار شهیدان و اهل بیت(ع) پرداختند و بر لزوم وحدت امت اسلامی برای مقابله با تکفیر و انحرافات مذهبی تاکید کردند.
خاورم ** 2010 **1010

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
هدف اصلی از انقلاب اسلامی