سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هوای مازندران فردا صاف است/بارش باران از روز سه‌شنبه


احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از بامداد روز شنبه 22 اسفند ماه امسال با تقویت جریانات شمالی بر روی سواحل جنوبی دریای خزر شاهد بارش‌های پراکنده‌ای در سطح استان بودیم و همچنین دمای هوا نیز به‌ویژه در ارتفاعات نسبت به روزهای قبل کاهش پیدا کرد.

وی بیان کرد: صبح روز یک‌شنبه 23 اسفند ماه امسال با استقرار این سامانه بارش‌های پراکنده در سطح مازندران ادامه داشت که انتظار داریم از بعدازظهر امروز از ناپایداری هوا کاسته شود.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی انتظار داریم از روز دوشنبه 24 تا صبح روز سه‌شنبه 25 اسفند ماه امسال با تقویت سامانه کم‌فشار بر روی سواحل دریای خزر و شکل‌گیری جریانات جنوبی (خشکی به دریا) آسمان مازندران عمدتاً به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری باشد.

اسدی با اشاره به افزایش دمای هوای مازندران از روز دوشنبه تا صبح سه‌شنبه، اضافه کرد: همچنین در این مدت احتمال وزش باد گرم در ارتفاعات استان وجود دارد.

وی یادآور شد: از بعدازظهر سه‌شنبه مجدداً با شمالی شدن جریانات سطح زمین و همچنین عبور امواج تراز میانی جو، انتظار می‌رود شرایط برای ابرناکی آسمان فراهم شود و به‌تدریج شاهد بارندگی و وزش باد در سطح استان باشیم.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اعلام اینکه پیش‌بینی می‌شود این بارندگی‌ها روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه به تناوب در سطح استان ادامه داشته باشد، بیان کرد: همچنین دمای هوای مازندران در این مدت نیز کاهش پیدا می‌کند.

اسدی در پایان گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی انتظار داریم روز جمعه به‌تدریج از ناپایداری هوای مازندران کاسته شود.

انتهای پیام/86034/ب20


ویدیو مرتبط :
بهترین های روز سه شنبه (باران)93.8.6 اول4 دین و دانش