سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ رئیس جدید بخش موبایل سامسونگ در خصوص برنامه آینده‌ خود صحبت می‌کند


تماشا کنید/ رئیس جدید بخش موبایل سامسونگ در خصوص برنامه آینده‌ خود صحبت می‌کندترنجی/ سامسونگ به تازگی فرد جدیدی را به عنوان مسئول بخش موبایل خود استخدام کرده است و چند تغییر در این بخش اعمال کرده است. دونگجین کوه که حالا مسئولیت‌های بزرگی‌تری را به عهده دارد، درباره‌ی آینده‌ی بخش موبایل سامسونگ صحبت‌هایی کرده است و برنامه‌های کاری خود را برای بهبود این بخش بیان کرده است.

دونگجین (Dongjin Koh) می‌گوید که آن‌ها می‌خواهند دستگاه‌های جدیدی را بسازند؛ دستگاه‌هایی که هرگز در قبل کسی آن‌ها را نساخته است و هدف آن‌ها یک نوآوری و خلاقیت جدید است. او گلکسی نوت را مثال می‌زند که یک ایده‌ی نوین و تازه در دنیای اسمارت فون‌ها و گوشی‌های هوشمند بود و سامسونگ به عنوان اولین شرکت، واژه‌ی فبلت (Phablet) را پایه گذاری کرد.

آقای کوه در حالی وارد بخش موبایل سامسونگ شده است که تنها سه روز دیگر یعنی 21ام ماه فوریه در روز یکشنبه هفته‌ی آینده قرار است از پرچمداران کهکشانی این شرکت یعنی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج پرده برداری شود. البته که تا به حال رندرها و تصاویر بسیار زیاد و متعددی از این دو تلفن هوشمند فاش شده است و دیگر چیز زیادی از این دو برای کاربران پوشیده و مبهم نیست.

گفتنی است که طبق اخبار جدید گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج هر دو ضد آب خواهند بود؛ قابلیتی که ابتدا در گلکسی اس 5 در سال 2014 شاهد آن بوده‌ایم؛ همین‌طور این دو گوشی هوشمند از کارت حافظه خارجی نیز پشتیبانی خواهند کرد و این ویژگی دوست داشتنی بار دیگر به تلفن‌های سامسونگ بازگشته است. در نهایت نیز باید به باتری 3000 و 3600 میلی آمپر ساعتی این دو گوشی هوشمند اشاره کنیم، ظرفیتی که بالاخره سامسونگ موفق به قرار دادن آن درون پرچمداران سری S خود شده است. نظر شما در این باره چیست؟ بخش موبایل سامسونگ با دونگجین کوه متحول خواهد شد؟ منظور او از ایده‌ و خلاقیت جدید چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

لینک تماشای ویدیو

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ترنجی


ویدیو مرتبط :
صحبت های استاد بهرامی در خصوص برنامه های آینده BRS