سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برگزاری جلسه اضطراری وزرای خارجه عرب در ریاض


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جلسه اضطراری وزرای خارجه عرب برای بررسی تحولات اخیر در مسجد الاقصی و کرانه باختری آغاز شده است.

این نشست به پیشنهاد امارات که ریاست دوره‌ای اتحادیه عرب را برعهده دارد و با حضور «ریاض المالکی» وزیر خارجه فلسطین برای بررسی تجاوزهای رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی برگزار شده است.

وزیر خارجه فلسطین در این نشست اعلام کرد که قدس با تلاش‌های اسرائیل برای یهودی سازی این شهر مواجه شده و از کشورهای عربی خواست برای مجازات منطقه‌ای اسرائیل گام بردارند.

«نبیل العربی» دبیرکل اتحادیه عرب نیز در سخنرانی خود در این نشست اعلام کرد که دستور کاری از سوی اتحادیه عرب برای بررسی پرونده فلسطین ایجاد شده و گفت: اسرائیل با اقداماتش فرصت برای تشکیل دو دولت را کاهش می‌دهد و جرائ این رژیم در قدس از جرائم جنگی فراتر است.

انتهای پیام/ب


ویدیو مرتبط :
دیدار وزرای خارجه ایران و گروه 5+1 در نیویورک