سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



رنگ مو دختر جوان را کور کرد


رنگ مو دختر جوان را کور کردباشگاه خبرنگاران/ برخی افراد به علت عدم آگاهی نسبت به مواد موجود در لوازم بهداشتی-آرایشی و عدم اطلاع نسبت به حساسیت‌ خود نسبت به آن‌ها می‌توانند به راحتی سبب آسیب به چشم و صورت خود شوند.
بسیاری افراد در نقاط مختلف جهان با هدف مبارزه با پیری، تنوع یا افزایش زیبایی از رنگ مو استفاده می‌کنند و فکرش را هم نمی‌کنند که همین رنگ مو می‌تواند چشمانشان را از آن‌ها بگیرد.

یک دختر مدتی بعد از رنگ کردن موهایش تغییرات زیادی را در صورت و چشم خود مشاهده کرد. کم‌کم چشم‌ها و صورتش باد کردند به طوری که دیگر نه می‌توانست نفس بکشد، نه می‌توانست حرف بزند. هنگام مراجعه به پزشک، منشا مشکل یافت نشد و با درمان‌هایی دارویی کمی بهتر شد.

سه ماه بعد که او می‌خواست دوباره موهایش را رنگ کند از رنگ موی با مارک متفاوتی استفاده کرد اما ناگهان او تار دید و دید چشمش را از دست داد و نمی‌توانست شفاف ببیند به همین دلیل او را به بیمارستان منتقل کردند. بعد از انجام آزمایش‌های متعدد، پزشکان تشخیص دادند که او به پارا فنیلن دی آمین که ماده‌ای در رنگ مو است حساسیت دارد.

پس از انجام درمان‌های مداوم نتوانست به طور کامل بینایی خود را بدست آورد و اینک او یکی از مخالفان سرسخت فروش محصولات خطرناک بهداشتی آرایشی است و به همه خانم‌ها توصیه می‌کند که به جای رنگ کردن موهایشان، طبیعی بمانند و با سلامتی خود بازی نکنند.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
آموزش رنگ مو - روش جدید رنگ کردن مو ...