علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



رقابت‌های انتخابی تیم ووشو خراسان شمالی برگزار شد


سیروس شادروز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه روز گذشته این رقابت ها در سالن کوثر مانه و سملقان با حضور بیش از یکصد ووشوکار از سراسر استان پیگیری شد گفت: در رده سنی جوانان در وزن ۴۸- کیلوگرم علی دب دبه، ۵۲- کیلوگرم حنظله جوادی، ۵۶- کیلوگرم جواد ایازی، ۶۰- کیلوگرم میلاد میان بندی، ۶۵- کیلوگرم امیر حسین امیری، ۷۵- کیلوگرم حسن خسروی و در رده بزرگسالان در وزن ۵۲- کیلوگرم یاشار حسین چی، ۵۶- کیلوگرم محمد حیدری، ۶۰- کیلوگرم کاظم قدرتی، ۶۵- کیلوگرم حسین احمدی، ۷۰- کیلوگرم مجتبی گلی، ۷۵- کیلوگرم هاشم رسولی، ۸۰- کیلوگرم علی آماده، ۸۵- کیلوگرم محمد حسین طیبی و دروزن ۹۰+ کیلوگرم احسان فریدی صاحب گردن آویز طلا شدند.

وی از نبود حمایت های مسئولان استانی در این رقابت ها خبر داد و گفت: این کم حمایتی‌ها علاوه بر صدمه به ورزش استان به ووشو نیز رسوخ کرده و بار هزینه های برگزاری مسابقات را بر دوش ووشو کاران و هیئت شهرستان‌ها گذاشته است.

شادروز تصریح کرد: این کم توجهی تا جایی پیش رفت که تیم فاروج از راهیابی به این مسابقات باز ماند.

وی در حاشیه این رقابت به مسابقات استعداد یابی در رده نوجوانان اشاره کرد و افزود: در وزن ۲۸- کیلوگرم رضا جرگ، ۳۱- کیلوگرم محمد جواد گلی، ۳۴- کیلوگرم امیر حسین درپرش، ۳۷- کیلوگرم سید امیر حسین هاشمی، ۴۰- کیلوگرم حمید نبی پور، ۴۳- کیلوگرم محمد رجایی، ۴۶- کیلوگرم حسین قدرتی، ۵۲- کیلوگرم رضا عمرانی، ۵۶- کیلوگرم پویا عصمتی، ۶۰- کیلوگرم جعفر میدان جنگ، ۶۵- کیلوگرم نیما منصوری عنوان نخست را بدست آوردند.

 


ویدیو مرتبط :
مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو