سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مدل 2016 گوشی گلکسی J2 سامسونگ، تاییدیه FCC را دریافت کرد


مدل 2016 گوشی گلکسی J2 سامسونگ، تاییدیه FCC را دریافت کردترنجی/ همان‌طور که احتمالاً مطلع هستید، سامسونگ در سال جاری میلادی، برنامه‌ای گسترده برای به‌روزرسانی گوشی‌های مختلف خود در پیش گرفته است. به‌روزرسانی سری گلکسی A و دیگر محصولات میان‌رده و حتی ارزان‌قیمت سامسونگ، صحت این ادعا را به‌درستی تایید می‌کند. گوشی گلکسی J2 سامسونگ نیز، از دیگر محصولاتی است که شرکت سازنده، تصمیم دارد تا نسخه 2016 آن‌را به‌زودی ارایه دهد. به‌تازگی، نسخه 2016 گلکسی J2 سامسونگ توسط FCC، تاییدیه دریافت کرده است. برای جزئیات بیشتر، همراه ما باشید.

گوشی جدید سامسونگ با شماره‌مدل SM-J210F توسط موسسه FCC تاییدیه دریافت کرده است و شماره‌مدل این دستگاه، دلیل خوبی است تا SM-J210F را همان مدل 2016 گلکسی J2 سامسونگ که مدت‌هاست شایعه شده، عنوان کرد. متاسفانه، اطلاعات زیادی از این گوشی با دریافت تاییدیه FCC فاش نشده است؛ تنها می‌توان اطمینان داشت که نسخه 2016 گلکسی J2 با یک باتری 1500 میلی‌آمپر بر ساعت، ارایه می‌شود.

با این‌حال، اطلاعات به‌دست‌آمده از نتیجه بنچمارک مدل 2016 گلکسی J2، نشان می‌دهد این گوشی به یک نمایشگر 4.7 اینچی، تراشه Spreadtrum SC8830 با چهارهسته پردازشی که فرکانس هرهسته برروی 1.5 گیگاهرتز تنظیم شده است، 2 گیگابایت حافظه‌رم، 16 گیگابایت حافظه‌داخلی قابل‌ارتقاء، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، مجهز شده است. هم‌چنین، انتظار می‌رود سیستم‌عامل اندروید مارشمالو 6.0.1 با آخرین نسخه از رابط‌کاربری اختصاصی تاچ‌ویز سامسونگ، نسخه 2016 گلکسی J2 را همراهی نماید.



مطالب جذاب، داغ و آموزشی فناوری اطلاعات در کانال تلگرامی «آی تی»

منبع: ترنجی


ویدیو مرتبط :
جعبه گشایی گوشی سامسونگ گلکسی J2