آشپزی و تغذیه


2 دقیقه پیش

غذای ملل/ ریتا ؛ سالاد خاص هندی

دیکاوو/ سالاد ریتا هندی یک سالاد بسیار خوشمزه می باشد. شما می توانید از این سالاد در مهمانی هایتان استفاده کنید. این سالاد طرز تهیه آسانی نیز دارد و شما می توانید به راحتی ...
2 دقیقه پیش

برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی درپاوه

مهر/ مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه از برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی در شهر باینگان خبر داد.هادی شریفی اظهار داشت: ۲۸ اردیبهشت تا سوم ...



غذای ملل/ غذا به سبک مردم مقاوم


غذای ملل/ غذا به سبک مردم مقاومجام جم/ غذاهای نیکاراگوئه (سرزمینی که به مقاومت در برابر امپریالیسم آمریکا معروف است) شامل مخلوطی از غذاهای مردم محلی میسکیتو، اسپانیا و غذاهای کریول است.
غذاهای سنتی نیکاراگوئه؛ هنوز هم در دو بخش اقیانوس آرام و سواحل کارائیب، غذاهای اصیلی به حساب می‌آیند. البته درحالی که جزء اصلی غذاهای طبخ شده در سواحل اقیانوس آرام حول میوه‌های محلی و ذرت می‌چرخد، غذاهای سواحل کارائیب ترکیبی از غذاهای دریایی و نارگیل است.
ویگورون، غذای ملی نیکاراگوئه است. این غذا شامل سالاد کلم به نام کورتیدو بوده که از کلم خرد شده، گوجه‌فرنگی، پیاز و فلفل قرمز خوابانده شده در سرکه و نمک تهیه شده است. تا اینجای کار که این غذا خیلی باب طبع افراد گیاهخوار و دارای رژیم غذایی است، ولی باید بدانید که مردم نیکاراگوئه همراه با این سالاد، گوشت پخته شده که در برگ درخت موز پیچیده می‌شود هم می‌خورند. این غذا به علت طبخ آسان در مهمانی‌های خانوادگی جایگاه ثابتی دارد و پیشنهاد می‌کنیم در صورت سفر به این کشور آمریکای لاتین آن را از دست ندهید.


منبع: جام جم


ویدیو مرتبط :
بیا غذا بخوریم-قسمت12(غذای کبابی)