سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حمله تروریستی به مسجدی در شرق عربستان/ 3 نفر شهید شدند + عکس و فیلم


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های عربستان، در حمله تروریستی به مسجدی در استان "الاحساء" در شرق عربستان چندین نفر شهید و زخمی شدند.

احتمال افزایش تعداد شهدای این حمله

این حمله تروریستی بعد از نماز جمعه در مسجد الامام الرضا(ع) در محله "محاسن" روی داد. رسانه‌های سعودی گزارش دادند که تیراندازی بین دو خطبه نماز جمعه صورت گرفته است. شبکه تلویزیونی العربیه وابسته به عربستان سعودی در ابتدا اعلام کرد که سه نفر در جریان حمله به مسجدی در الاحساء در شرق عربستان شهید و 7 نفر دیگر زخمی شدند، این در حالی است که شبکه المیادین آمار شهدای این انفجار را 5 نفر و 18 نفر را مجروح اعلام کرد... وزارت کشور عربستان پس از گذشت چند ساعت از این حادثه با صدور بیانیه‌ای شهادت دو نفر و زخمی شدن 7 نفر را تأیید کرد.

حمله توسط سه فرد تروریست صورت گرفت

برخی گزارش‌ها حاکی است یکی از سه مهاجم، خودش را در داخل مسجد منفجر کرد و صدای تیراندازی شنیده شد و دومین مهاجم نیز برای منفجر کردن خود سریع وارد عمل شد اما نمازگزاران توانستند او را دستگیر کنند و تحویل پلس بدهند. با بازداشت دومین مهاجم، سومین مهاجم به‌سمت نمازگزاران تیراندازی کرد و سپس متواری شد.

خبرنگار العربیه در عین حال گزارش داد که دو تروریست به مسجد حمله کردند که یکی از آنها خودش را منفجر کرد و دومین نفر نیز به‌ضرب گلوله زخمی و دستگیر شد.

بیانیه وزارت کشور؛ تحقیقات ادامه دارد

در همین حال، وزارت کشور عربستان اعلام کرد که در جریان حمله به مسجد در شهر الاحساء در شرق این کشور دو نفر شهید و دو نفر دیگر زخمی شده است.

سرلشکرمنصور ترکی سخنگوی وزارت کشور عربستان گفت که جلوی دو عامل انتحاری در ورود به مسجد امام رضا (ع) در محله محاسن شهر الاحساء درجریان اقامه نماز جمعه توسط نمازگزاران، گرفته شد.

وی افزود: نیروهای امنیتی توانستند دو مهاجم را هنگام عزیمت به مسجد شناسایی کرده و وقتی نیروهای امنیتی جلوی آنها را رفتند، یکی از دو مهاجم خودش را در ورودی مسجد منفجر کرد و تبادل آتش با دومین مهاجم صورت گرفته و وی زخمی و دستگیر شد و کمربند انفجاری او خنثی و توقیف شد. به گفته این سخنگو، در جریان این حمله دو نفر شهید و هفت نمازگزار زخمی شدند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ر*


ویدیو مرتبط :
۲۰ شهید در حمله تروریستی به مسجد شیعیان در عربستان