ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



طوفان ژاپن مقابل مالزی/ تایلند از سد چین تایپه گذشت


به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا که در تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است، از ساعت 15 امروز (شنبه به وقت تهران) دو دیدار همزمان برگزار شد که در یکی از این دیدارها در گروه D ژاپن با نتیجه 11 بر یک مالزی را درهم کوبید.

این بازی در نیمه اول با برتری 10 بر یک ژاپن به پایان رسیده بود و در نیمه دوم تنها یک گل داشت. برای ژاپنی‌ها در این دیدار یوشیکاوا (3)، تاکیتا (3 و 7)، موریوکا (13)، اوسودو (13)، واتانبه (15)، هنمی (15)، نیشیتانی (16 و 19)، نیبویا (19) و موروتا (40) گلزنی کردند و تک‌گل مالزی را هم عفیف در دقیقه 14 به ثمر رساند. سامورایی آبی با این برد شش امتیازی شد و به صدر جدول گروهش صعود کرد.

در بازی همزمان دیگر هم، تایلند با نتیجه پرگل 7 بر 2 چین تایپه را شکست داد. برای تایلند در این بازی توئنکلانگ (2 و 33)، لاکا (4)، چین‌ینگ (22 - گل به خودی)، چودچ (28 و 37) و تایجاروئن (37) موفق به گلزنی شدند و در مقابل دروازه‌شان توسط چیا وی (14) و مینگ هوی (36) باز شد. تایلند با این برد صدر جدول را از ویتنام گرفت.

محمد عرض‌پیما، داور کشورمان در این دیدار قضاوت کرد.

در ادامه این مسابقات از ساعت 17:30 امروز دو دیدار همزمان دیگر برگزار می‌شود که بر این اساس در گروه C تاجیکستان به مصاف ویتنام می‌رود و در گروه D قطر و استرالیا با هم دیدار می‌کنند.

تیم ملی فوتبال کشورمان، صدرنشین گروه B در آخرین بازی خود از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا از ساعت 15 فردا (یکشنبه به وقت تهران) به دیدار عراق می‌رود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مسابقات تکواندو آسیایی چین تایپه