فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سوگواران شهر ساحلی انزلی ندای لبیک یا حسین سر دادند


به گزارش خبرنگار ایرنا ، با گذشت سالها از واقعه کربلا ، محبان امام شهیدان در زیر آسمان بغض الود و مه گرفته شهر انزلی از خانه های خود بیرون آمدند تا با حضور در تجمع عاشوراییان ارادت خود را به حسین (ع) و یاران باوفایش نشان دهند.
امام جمعه شهرستان انزلی بعنوان سخنران این مراسم ، اربعین را نماد پیروزی حق علیه باطل خواند.
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین اظهار کرد : سیدالشهدا در تاریخ ثابت کردندکه تنها عامل پیروزی مسلمانان، ولایتمداری و پیروی از حق است .
وی با اشاره به تاریخ واقعه کربلا در سال 61 هجری خاطرنشان کرد : اربعین حسین پیام آور پیروزی حرکت عظیم و مبارزه امامی دربرابر جبارترین مردم با دست خالی است .
وی با تاکید براینکه در مبارزه حق علیه باطل تعداد نفرات سپاه ملاک نیست افزود: در مسیر مبارزه حق علیه باطل ، ثبات قدم و حق طلبی از اصول مهم بوده و اگر انسانهای حق طلب در مسیر صحیح حرکت کرده و برحق پافشاری کنند خداوند متعال نیز آنها را پیروز خواهد کرد.
امام جمعه انزلی تصریح کرد: امروز جهان اسلام از اربعین حسینی درس گرفته و در اکثر نقاط دنیا، مراسم اربعین حسینی هرساله پرشورتر از سال قبل برگزار می شود.
وی متذکر شد: این همان وعده الهی است که برغم تلاش دشمنان در راستای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان، اربعین حسینی بعنوان نماد اقتدار اسلام می شود.
در مراسم تجمع بزرگ اربعین حسینی بیش از 10 هزار نفر از اقشار مختلف مردم انزلی در میدان امام خمینی(ره) این شهر گردآمده و علاوه بر فضاسازی زیبا و مناسب این روز از سوی شهرداری، برقراری نظم و امنیت نیز از سوی نیروی انتظامی از دیگر ویژگیهای این مراسم بود.ک/2
6030/6070

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ندای لبیک یا حسین بعد از انفجار مسجد امام حسین ع