ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اخوت: لیست ۵۰ نفره و البسه بازیکنان را به کمیته مسابقات فرستادیم


به گزارش خبرگزاری فارس، حسین اخوت در خصوص شرایط اردوی آماده سازی این تیم در ترکیه گفت: خوشبختانه شرایط و امکانات خوبی برای پیگیری برنامه های آماده‌سازی تیم امید فراهم شده و تمرینات با کیفیت و نظم خوبی در حال پیگیری است که باید بابت فراهم شدن این امکانات از مدیریت تیم تشکر و قدردانی کرد.

اخوت در خصوص کاهش زمان برگزاری اردوی ترکیه و زمان بازگشت تیم به ایران گفت: با توجه به درخواست باشگاه ها مبنی بر اینکه بازیکنان ملی پوش زودتر در اختیار شان قرار بگیرند و با صلاحدید آقای کاشانی و خاکپور تصمیم گرفته شد تا اردو یک روزدتر به پایان برسد. جا دارد که یکبار دیگر از تعامل باشگاه ها و مربیان تشکر کنیم که همکاری لازم را داشتند و قطعا این تصمیم در راستای تعامل دو طرفه با باشگاه ها صورت گرفت تا بازیکنان زودتر در اختیار تیم ها قرار بگیرند.

وی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، کاروان تیم بامداد پنجشنبه عازم استانبول و بعد از آن به سمت تهران پرواز خواهد کرد و ساعت 14 و 15 روز پنجشنبه وارد فرودگاه امام خمینی(ره) می شود. ضمن اینکه هماهنگی و تدارک لازم دیده شده تا بازیکنان از طریق مسیرهای زمینی و هوایی عازم شهرهای خودشان شوند.

اخوت در خصوص اقداماتی که برای مرحله نهایی رقابت های انتخابی المپیک صورت گرفته، گفت:لیست 50 نفره بازیکنان و بسته البسه تیم به ستاد برگزاری مسابقات ارسال شده و منتظر هستیم تا با اعلام کادرفنی، لیست 23 نفره را نیز در زمان مقرر اعلام کنیم.

سرپرست تیم امید در خصوص وضعیت بازیکنان سرباز و دانشجو برای مسابقات مرحله نهایی گفت: خوشبختانه سازمان نظام وظیفه، اداره گذرنامه و سایر ارگان های مربوطه همکاری خوبی با تیم امید داشته اند که جای تقدیر و تشکر دارد. اقدامات لازم برای خروج از کشور تمامی بازیکنان سرباز و دانشجوی حاضر در لیست 50 نفره انجام شده و مشکلی ازراین بابت وجود ندارد. بعد از لیست 23 نفره نیز اسامی بازیکنان سرباز و دانشجو حاضر در لیست مجددا به اداره گذرنامه و نظام وظیفه اعلام خواهد شد تا مشکلی برای خروج از کشور نداشته باشند.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/7YH440


ویدیو مرتبط :
کمیته 100 نفره در کیوکوشین