سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هشدار وزیر دادگستری آلمان درباره اتحاد راستگرایان افراطی


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "هانوفرشه آلگماینه سایتونگ"، "هایکو ماس"، وزیر دادگستری آلمان درباره اتحاد راستگرایان افراطی در آلمان هشدار داده و گفت ما نباید در برابر چنین شرایطی دست روی دست بگذاریم.

وی افزود: بنابراین دولت باید نیروهای خود را یکپارچه کند. نفرت و تحریک اغلب از مرزهای آزادی بیان و رادیکالیسم کلامی فراتر رفته و به خشونت فیزیکی تبدیل می شود.

وزیر دادگستری آلمان همچنین به افزایش چشمگیر جنایات راست افراطی در کشور اشاره کرده و تاکید کرد که سال گذشته تنها بیش از هزار جنایت علیه اقامت گاه های پناهندگان در آلمان وجود داشته است.

"ماس" بر این مسئله تاکید کرد که در نشستی که قرار است ماه مارس با حضور وزرای دادگستری ایالات مختلف آلمان برگزار شود از جمله به همکاری بهتر این سازمان ها برای مقابله با این مسئله پرداخته شود. وی پیشنهاد دادستانی تخصصی برای این منظور را ارائه داد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
راستگرایان افراطی ، پیروز انتخابات فرانسه تا این لحظه