ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گل‌محمدي: بر بازي مسلط بوديم


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 17:21

گل‌محمدي: بر بازي مسلط بوديم

تسنيم/ سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مقابل پرسپوليس بر بازي مسلط بوديم. يحيي گل‌محمدي پس از پيروزي تيمش مقابل پرسپوليس در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي گفت: بازي را خوب شروع کرديم و قبل از 10 نفره شدن تيم حريف بر بازي مسلط بوديم.
وي ادامه داد: بعد از 10 نفره شدن پرسپوليس کارمان کمي سخت شد چرا که آنها در دفاع بسيار منسجم‌تر شدند و به خوبي راه‌هاي نفوذ آنها را بستند. پرسپوليس با 10 بازيکن بسيار سازمان‌يافته بازي کرد و اجازه نداد ما حملات زيادي انجام دهيم. ضمن اينکه ضدحملات خطرناکي هم پرسپوليسي‌ها داشتند و به تير دروازه ما هم زدند و معتقدند مي‌توانستند پيروز بازي هم باشند.
گل‌محمدي عنوان کرد: در چنين شرايطي ما با اضافه کردن مهاجم و انجام کارهاي ترکيبي از کناره‌ها، ارسال روي دروازه و ضربات ايستگاهي برنامه داشتيم که به گل برسيم چرا که عبور از عمق دفاع پرسپوليس کار بسيار سختي بود. خوشبختانه روي يک ضربه ايستگاهي توانستيم گل اول را بزنيم که بعد از اين گل شيرازه تيم پرسپوليس از هم پاشيد و توانستيم گل دوم را هم بزنيم.
سرمربي ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: بايد از پرسپوليسي‌ها به خاطر بازي شجاعانه و خوبي که انجام دادند تشکر کنم و به نظرم آنها مي‌توانستند برنده اين بازي باشند. بازيکنان ما خسته بودند چون 4 روز پيش در ليگ بازي کرده بوديم و پرسپوليس يک روز بيشتر از ما استراحت کرده بود. آنها در دربي هم نمايش بسيار خوبي داشتند و با روحيه‌اي بالا به مصاف ما آمدند. خدا را شکر که بچه‌هاي ما توانستند از موقعيت‌هاي يکه به دست آورده بودند به خوبي استفاده کنند.
گل‌محمدي با اشاره به اين مسئله که ذوب‌آهن و پرسپوليس در وقت اضافه توان زيادي نداشتند، گفت: هر دو تيم خسته شده بودند اما ما مي‌خواستيم با فشار مضاعف در وقت‌هاي اضافه کار را تمام کنيم که خوشبختانه همين‌طور هم شد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
مسلط بودن دایی به عربی!!!