حسن وارسته، «پاداش سال نو» را می‌نویسد


 حسن وارسته، «پاداش سال نو» را می‌نویسدباشگاه خبرنگاران/ وارسته تا کنون 10 قسمت از سریال «پاداش سال نو» را نوشته و قرار است برای سال آینده آماده شود.
حسن وارسته نویسنده در خصوص آخرین فعالیت خود گفت: در حال نگارش قسمت‌های پایانی «پاداش سال نو» هستم. تاکنون 10 قسمت آن نگارش شده و سه قسمت پایانی آن باقیمانده است. سریال «پاداش سال نو» قرار بود برای ایام عید ساخته شود، اما با توجه به شرایطی که اتفاق افتاد برای سال آینده آماده می‌شود.

وی در خصوص قصه «پاداش سال نو» اظهار داشت: داستان درباره چند جوان پایتخت‌نشین است که دنبال طی کردن ره صد ساله در یک شب هستند تا اینکه طی جریانی درگیر جشنواره نوروزی ایرانی شده و دچار مسائلی می‌شوند.

نویسنده «پایتخت» ادامه داد: فیلمنامه اولیه آن نوشته شده است، اما بازنویسی و وسواس خود گروه باعث شده طولانی شود. همچنین برای نوشتن فیلمنامه سریال با امیر شاداب و سولماز غلامی همکاری دارم.

وارسته در خصوص سریال «دنگ و فنگ روزگار» گفت: حدود 26 سیناپس آن تمام شده است.

وی در خصوص حضور نویسندگان دیگر در این سریال تصریح کرد: نویسنده، طراح و سرپرست فیلمنامه خودم هستم و با امیر شاداب، جواد حبیب‌پور و سولماز غلامی در این سریال همکاری دارم.

وارسته خاطرنشان کرد: سریال «پاداش سال نو» و «دنگ و فنگ» بر اساس سفارش مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی به رشته تحریر درمی‌آید.


منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
تبریک سال نو ترکی(تبریک سال نو با لهجه های رسمی ترکی :آذربایجانی استانبولی قزاقستانی ازبکستانی قیرقیزی تاتار و ترکمن)