ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بنگر:اگر سوشا از عمران زاده تعریف کند ناراحت نمی شوم/20 تا پیامک به مهدی طارمی دادم، جوابم را نداد!


ورزش > لیگ برتر - محسن بنگر می گوید:«به یاد 4 گل بارسا به رئال‌مادرید 4 جعبه شیرینی خریدم و در تمرین پرسپولیس پخش کردم.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛گرچه چند روزی از ال‌کلاسیکو گذشته اما کماکان در تیم پرسپولیس تهران، کری بارسایی‌ها با رئالی‌ها ادامه دارد. یکی از این طرفداران بارسلونا محسن بنگر است که از این پیروزی و همین‌طور برد 6 بر یک تیم محبوبش برابر آ اس‌رم شادمان است و... بهتر است خودتان تازه‌ترین مصاحبه ما با این مدافع بلندبالا را بخوانید تا خیلی چیزها دستگیرتان شود.

بازی بارسا و آ اس‌رم را دیدی؟ بله، هر تیم دیگری بود بعد از برد 4 بر صفر در ال‌كلاسیكو مغرور می‌شد یا جور دیگری مقابل آ اس‌رم بازی می‌كرد اما بارسلونا هر تیمی نیست. از بازگشت لیونل مسی به اوج هم خیلی خوشحال شدم.

از چه زمانی طرفدار بارسلونا شدی؟ از دورانی كه رونالدوی اورجینال در این تیم بازی می‌كرد (با خنده ادامه می‌دهد) بابا ما بارسایی قدیمی هستیم!

بیشتر بازیكنان شما ظاهراً رئالی هستند؟ رئالی‌ها بازنده‌اند!

فقط فرشاد احمدزاده و تو بارسایی هستید، درست است؟ من، فرشاد، سوشا و امید عالیشاه بارسایی هستیم.

برانكو چطور؟ برانكو هم بارسایی است اما یك‌جورهایی هم لوكا مودریچ هموطن خودش كه در رئال مادرید بازی می‌كند را هم دوست دارد.

چه شد كه با پیراهن بارسلونا سر تمرین پرسپولیس رفتی؟ بعد از برد ال‌كلاسیكو خیلی حال می‌داد با لباس بارسا سر تمرین بروم. اتفاقاً چهار جعبه شیرینی هم خریدم به نشانه 4 گل بارسا و با خود سر تمرین بردم و بین بچه‌ها پخش كردم.

چرا دربی‌های ما مثل ال‌كلاسیكو پرگل نمی‌شود؟به هر حال آنها بازیكنان میلیون دلاری هستند و شما دیدید لوئیس سوارس از دو موقعیت دو گل زد. طبیعی است با وجود چنین بازیكنانی یا نیمار و مسی ال‌كلاسیكو پرگل شود.

اتفاق جالبی هم در حین تماشای ال‌كلاسیكو برایت افتاد؟ بعد از گل‌های بارسا 20 پیامك برای مهدی طارمی فرستادم ولی جواب هیچ‌كدام را نداد. مهدی طارمی بعد از باخت رئال‌مادرید آخرین نفری بود كه سر تمرین پرسپولیس آمد!

محمود رفیعی كارشناس داوری برنامه 90 خطای تو روی خذیراوی بازیكن استقلال اهواز را پنالتی اعلام كرد؛ آیا این نظر درست بود؟ من كارشناس داوری نیستم اما اگر قرار باشد این صحنه‌ها پنالتی اعلام شود، در هر بازی باید داوران 50 تا پنالتی بگیرند. به نظرم دوستان كارشناس می‌خواهند بگویند كه پرسپولیس از اشتباهات داوری سود می‌برد در حالی كه زمین و زمان می‌دانند این‌طور نیست. این قبیل كارشناسی‌ها نمی‌تواند كمكی به رشد داوری كند البته تأكید می‌كنم ما داوران خیلی خوبی داریم و باید همه كمك كنیم تا این عزیزان راحت‌تر و كم‌اشتباه‌تر قضاوت كنند.

این ماجرای اختلاف ملی‌پوشان پرسپولیس با برخی بزرگترها مثل تو و نورمحمدی تا چه اندازه صحت دارد؟ هیچ اختلافی بین ما نبوده و این برداشت دوستان است.

یعنی با سوشا مكانی بعد از آن ماجرا صحبتی نكردید؟ نه، اختلافی نبوده كه بخواهیم با هم حرف بزنیم. من یك حرفی زدم و از سیدمهدی رحمتی تعریف كردم. باور كنید اگر سوشا مكانی هم از حنیف عمران‌زاده تعریف كند، من ناراحت نخواهم شد.

مطمئنی؟!صددرصد! چرا باید ناراحت شوم. این می‌تواند نظر سوشا مكانی باشد.

راستی نظرت درباره انتخاب كریم باقری به عنوان بهترین هافبك پس از انقلاب ایران چیست؟ آقاكریم كه دیگر نیازی به تعریف و تمجید ما ندارد. او همین الان هم یك سر و گردن از خیلی‌ها بالاتر است و در تمرینات عالی ظاهر می‌شود البته پرسپولیسی‌ها در نظرسنجی برنامه 90 همه پست‌ها را قرق كرده‌اند. مطمئن هم باشید فرشاد پیوس، علی كریمی و علی دایی هم انتخاب می‌شوند.

دلیل این فرصت‌سوزی مهدی طارمی چه بود؟ بدون شك مهدی طارمی ستاره پرسپولیس است. نمی‌دانم چرا دارند روی این بچه‌ فشار می‌آورند. تا الان هم مؤثرترین بازیكن ما بوده و باز هم خواهد بود. باید از این جوان مستعد حمایت كرد تا خودش را پیدا كند.

بازی با نفت تهران را چطور پیش‌بینی می‌كنی؟ ان‌شاءا... می‌بریم. ما برای سه امتیاز به زمین می‌رویم و اگر شرایط چمن تختی اجازه بدهد یك بازی بی‌نقص و تماشاگرپسند هم ارائه خواهیم داد.

251 43


ویدیو مرتبط :
حرکت قشنگ مهدی طارمی و زشت سوشا مکانی