سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گوشی هوشمند موتو جی ۳ یکی از بهترین گوشی های مقرون به صرفه


گوشی هوشمند موتو جی ۳ یکی از بهترین گوشی های مقرون به صرفهعصر تکنولوژی/ گوشی هوشمند موتو جی 3 یکی از گزینه های مناسب برای آن دسته از افراد است که نیاز به یک گوشی هوشمند جدید دارند ولی نمی توانند هزینه ی زیادی برای آن پرداخت کنند.

گوشی هوشمند موتو جی ۳ یکی از گزینه های مناسب برای آن دسته از افراد است که نیاز به یک گوشی هوشمند جدید دارند ولی نمی توانند هزینه ی زیادی برای آن پرداخت کنند.

مدت زمان طولانی است که سازندگان گوشی های هوشمند دو روش را در پیش گرفته اند، یکی اینکه هزینه زیادی برای خرید یک دستگاه پرمیوم برای شما در نظر بگیرند و یا اینکه یک مدل سطح پایین با هزینه کم ارائه دهند. گوشی هوشمند موتو جی ۳ راه سومی را انتخاب کرده است: ارائه یک گوشی میان رده و مناسب که هیچ کدام از رقبا، حتی نزدیک به آن هم نیستند.

گوشی هوشمند موتو جی ۳ دو مدل دارد: با ۱۷۹.۹۹ دلار یک گوشی هوشمند موتو جی ۳ با ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۱ گیگابایت رم و با ۲۱۹.۹۹ دلار یک گوشی هوشمند موتو جی ۳ با ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۲ گیگابایت رم می توان خریداری کرد.

صفحه نمایش پنج اینچی گوشی هوشمند موتو جی ۳ مانند گلکسی جی ۶ سامسونگ با رزولوشن کوآد اچ دی همراه است. به علاوه، برای اینکه صفحه نمایش فوق العاده متراکم ندارد، انرژی کمتری نیاز دارد و شارژ باتری زیادی مصرف نمی کند از این رو برای آن یک باتری ۲۴۷۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است.

حتی دوربین ۱۳ مگاپیکسلی که بر روی این گوشی قرار دارد، ضعیف نیست. البته دوربین ویژه ای نیست، اما توانایی ثبت تصاویر در طول روز مطابق با کیفیت خیلی از گوشی های دیگر را دارد.
از همه مهمتر برای خریداران گوشی های مقرون به صرفه گوشی هوشمند موتو جی ۳ یک گوشی مناسب واقعی است. بسیاری از گوشی های لوکس در فروشگاه زیبا به نظر می رسند، اما در جیب شما جلوه ی دیگری دارند.
گفتنی است که این گوشی ضد آب است، به همین خاطر نگرانی راجع به آن در این زمینه نداشته باشید.

گوشی هوشمند موتو جی ۳ با اندروید ۵.۱.۱ راه اندازی شده است، ابعاد این گوشی ۱۴۲.۱ در ۷۲.۴ در ۱۱.۶ میلیمتر و وزن آن ۱۵۵ گرم است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: عصر تکنولوژی


ویدیو مرتبط :
نسل جدید موتو جی محبوب ترین گوشی هوشمند موتورولا