ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در ایرانشهر به كار خود پایان داد


به گزارش ایرنا، عبدالغفور حسینی روز دوشنبه در اختتامیه این المپیاد ورزشی در سالن ورزشی شهید چمران ایرانشهر با گرامیداشت میلاد با سعادت امام جواد (ع) اظهار داشت: 25 هزار دانش آموز دختر و پسر از 200 مدرسه در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در این شهرستان با هم رقابت كردند.
وی ادامه داد: 300 دانش آموز از 10 مدرسه در هشت رشته ورزشی توانستد مقام برتر را كسب كنند.
وی افزود: این رقابت ها از آذر سال گذشته آغاز شده كه دانش آموزان در رشته های فوتسال، فوتبال، والیبال، فوتبال دستی، تنیس روی میز، طناب كشی و دو میدانی با هم به رقابت پرداختند.
وی هدف از برگزاری المپیاد ورزشی در مدارس را ارتقای سطح تحصیل، تهذیب و ورزش در مدارس با رویكرد نشاط و سلامت ذكر كرد و گفت: شناسایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان و تشكیل تیم های ورزشی آموزشگاه به منظور شركت در رقابت های بین مدرسه ای از دیگر اهداف این المپیاد ورزشی است.
ایرانشهر در 340 كیلومتری جنوب زاهدان مركز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7314/8006 /8005 /6081

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
المپیاد ورزشی درون مدرسه ای