ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مجسمه بودا برای کریس دردسرساز شد


مجسمه بودا برای کریس دردسرساز شد فارس/ ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید به خاطر انتشار تصویری از منزل مسکونی خود دچار دردسر شده است.
کریستیانو رونالدو بازیکن کلیدی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا علاقه زیادی به انتشار تصاویر و فایل‌های ویدئویی از منزل مسکونی و اتومبیل‌‌های خود دارد و البته این موضوع الزاما بد یا دردسرساز نیست اما در آخرین تصویر منتشر شده وجود یک مجسمه بودا در گوشه پنجره منزل مسکونی او برایش دردسر ساز شده است.
پیش از این شایعه علاقه شدید کریستیانو رونالدو به بودیسم با واکنش مردم پرتغال همراه شده بود، بسیاری از پرتغالی‌ها از جمعیت‌های کاتولیک سنتی هستند و معمولا در خانواده‌های پرتغالی به خصوص زادگاه کریس، شهر مادیرا دوری از مسیحیت بسیار نکوهیده و غیر قابل قبول است. کریس پیش از این بارها اعلام کرده بود که به آیین بودایی علاقه‌ای ندارد!

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
مجسمه های بودا.بامیان.افغانستان