سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افزایش 43 درصدی تخلفات و جریمه های رانندگی در هرمزگان


به گزارش ایرنا،سرهنگ محمدباقر سلیمی روز یكشنبه در یك نشست خبری افزود:این میزان جریمه 43درصد بیش از برگ جریمه های صادر شده در سال ماقبل آن (93) است و تعداد برگ جریمه های صادر شده نیز 15درصد افزایش داشته است.
وی همچنین از توقیف شش هزار و 630دستگاه خودرو به دلیل تخلف رانندگی و 14هزار و 299دستگاه موتورسیكلت خبر داد.
رئیس پلیس راهور استان اضافه كرد:تعداد كشته شدگان تصادف های درون شهری استان نیز در سال گذشته 21درصد و تعداد مجروحان این گونه حوادث نیز 20درصد كمتر شده است.
سرهنگ سلیمی صدور 63هزار و 545 جلد گواهینامه در سال گذشته را بخش دیگری از عملكرد پلیس راهور استان اعلام و اضافه كرد:از این تعداد 50درصد گواهینامه جدید،16درصد تعویضی ،17درصد المثنی و 17درصد تجمیعی بوده است.
عضو شورای ترافیك استان در بخش دیگری از این نشست خبری خواستار توجه بیشتر به طرح های عمران شهری و تاثیر آنها بر روی ترافیك شد.
وی اظهار داشت:بررسی كارشناسی پلیس راهور استان نشان می دهد طرح هایی مانند تقاطع غیرهمسطح سه راه جهانبار كه هم اكنون در حال ساخت است، توجیه ترافیكی ندارد.
2094 /1596

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خندوانه - جناب خان تخلفات و جریمه های راهنمایی رانندگی