ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فن‌خال از ترس هواداران منچستریونایتد «بادیگارد» استخدام کرد


به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد این فصل آنقدر فراز و نشیب داشته که هوادارانش نسبت به سرمربی هلندی شیاطین سرخ و نتایجی که تیم تحت‌هدایت وی گرفته، ناامید شده‌اند و برخی نیز از فن‌خال خشمگین هستند و خواهان تغییر در کادر مربیگری این تیم.

نشریه «ساندی میرر» انگلیس گزارش داد که لوئیز فن‌خال از ترس اینکه هواداران ناراضی و متعصب منچستریونایتد تهدیدی برای او و خانواده‌اش نباشند، تیمی از محافظان را استخدام کرده تا از هرگونه تهدید احتمالی جلوگیری کرده باشد.

براساس این گزارش بادیگاردهایی که فن‌خال استخدام کرده است، در 24 ساعت شبانه‌روز در اطراف آپارتمان لوکسش در منطقه چشایر از او و خانواده‌اش مراقبت می‌کنند. «ساندی میرر» همچنین اعلام کرد که سرمربی منچستری‌ها که نگران تهدیدهای برخی هواداران است، به دنبال خانه‌ای جدید و تغییر مکان است.

منچستریونایتد تحت‌هدایت فن‌خال با لسترسیتی صدرنشین و تاتنهام (تیم چهارم جدول رده‌بندی) به ترتیب 10 و پنج امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/26


ویدیو مرتبط :
اولین تمرین منچستریونایتد با حضور فن خال