ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نظری: شروع لیگ پس از جام جهانی انگیزه‌ای برای بازیکنان باقی نمی‌گذارد/از اینکه از تیم ملی انصراف دادم، پشیمان نیستم


مصطفی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آغاز لیگ برتر فوتسال از مهر ماه اظهار داشت: این تصمیم بسیار اشتباهی است که لیگ 9 ماه تعطیل باشد. چرا که بازیکنان آماده نمی‌شوند و متاسفانه فوتسال ما لطمه می‌خورد. امیدوارم که در این تصمیم تجدید نظر صورت بگیرد چرا که بازیکنان در خواب زمستانی فرو خواهند رفت و هیچ انگیزه‌ای در ادامه نخواهند داشت.

وی ادامه داد: عملا با این تصمیم یک فصل کامل را از دست می‌دهیم و بازیکنان تیم ملی هم شرایط لازم را نخواهند داشت. پیش از جام جهانی 2008 من در تیم ارم کیش قم بودم که هفته نهم یا دهم بود تیم‌ها استراحت کردند و در جام جهانی شرکت کردیم که نتایج خوبی هم کسب کردیم. امیدوارم که در این موضوع تجدید نظر صورت بگیرد.

دروازه‌بان فصل گذشته تاسیسات دریایی در مورد اینکه آیا قراردادش را با این تیم تمدید کرده یا خیر، خاطرنشان کرد: من 2 سال بسیار خوب را در تاسیسات سپری کردم و هم اکنون قراردادم به پایان رسیده است. فکر می‌کنم پس از بازگشت از روسیه بهترین تصمیم را گرفتم. یک پیشنهاد جدی از یکی از تیم‌های لیگ برتری دارم اما جدای از تعهد با وحید (شمسایی) رفاقت دارم و منتظر هستم تا تکلیف این تیم مشخص شود.

نظری در مورد تیم ملی یادآور شد: امیدوارم تیم ملی در جام ملت‌ها قهرمان شود. نمی‌خواهم زیاد در این باره صحبت کنم. شرایطی پیش آمد که کسانی دوست نداشتند من در تیم ملی موفق باشم و اینکه انصراف دادم تصمیم درستی بود و هم اکنون هم پشیمان نیستم.

وی در مورد اینکه آیا به خاطر مربی دروازه‌بانان تیم ملی حاضر نشده، گفت: من اسم کسی را نمی‌آورم امیدوارم کادر فنی موفق باشد. معتقدم که منتقدانم باعث پیشرفتم می‌شوند و در این مدت هم تجربیات زیادی به دست آورده‌ام. در این 2 سال هم یکی از بهترین سال‌های زندگی‌ام را سپری کردم و امیدوارم تیم ملی بتواند در این مسابقات قهرمان شود.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/8EK3UC


ویدیو مرتبط :
شوخی های جالب با بازیکنان تیم ملی در جام جهانی برزیل