علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ساختمان جدید بیمارستان فجر تبریز هرچه سریع تر باید افتتاح شود


به گزارش خبرنگار مهر، سعید شبستری خیابانی ظهر یکشنبه از بیمارستان اعصاب وروان فجر تبریز بازدید کرده و با جانبازان بستری در این بیمارستان دیدار کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: هدف از بازدید امروز، یاد کردن جانبازانی است که قهرمانان انقلاب و نظام هستند و اگر امروز امنیتی در کشور داریم در سایه فداکاری این افراد بوده است.

وی افزود: این جانبازان بزرگترین سرمایه خود یعنی جانشان را نثار انقلاب کرده اند و حق بزرگی بر گردن تمامی مردم و مسئولان دارند و به همین دلیل در جریان مشکلات آنان قرار گرفتیم که البته این افراد چشم داشت و یا خواسته ای از ما نداشتند.

شبستری خیابانی ادامه داد: جانبازان بستری در این بیمارستان نیاز های معنوی بالایی دارند و تمامی مسئولان لازم است که از آنان یاد کرده و به دیدار آن ها بروند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری با قدردانی از زحمات کادر پزشکی این مرکز گفت: جا دارد از تمامی کادر پزشکی و پرستاران این بیمارستان قدردانی لازم را داشته باشیم چرا که با حوصله و صبر باورنکردنی به بیماران بستری ارائه خدمات می کنند.

وی همچنین در بازدید از ساختمان جدید بیمارستان فجر بر ضرورت تکمیل هر چه سریع تر آن تاکید کرد و گفت: با هماهنگی مسئولان مربوطه مشکل این بیمارستان باید در کمترین زمان ممکن حل شده و شاهد افتتاح آن در آینده نزدیک باشیم چرا که این بیمارستان می تواند بسیاری از نیازهای درمانی استان را بهبود ببخشد.

ساختمان جدید بیمارستان فجر باید تجهیز شود

رییس بیمارستان اعصاب و روان جانبازان فجر تبریز نیز در این بازدید اظهار داشت: یکی از اتاق های این بیمارستان مربوط به جانبازانی است که تقریبا به طور ثابت در این بیمارستان بستری هستند اما باقی اتاق ها مخصوص آن دسته از جانبازان است که به طور دوره ای در بیمارستان بستری شده و پس از مدتی ترخیص می شوند.

سعید کنعانی همچنین با اشاره ای به ساختمان جدید این بیمارستان گفت: امیدواریم بودجه تجهیز این بیمارستان در آینده نزدیک تخصیص یابد تا شاهد افتتاح و بهره برداری از آن باشیم.

وی افزود: وجود بیمارستان اعصاب و روان با ۱۳۶ تخت خواب می تواند تحولی بزرگ در امور درمانی استان ایجاد کند.


ویدیو مرتبط :
گروه مانسترهاى هرچه سریع تر عضوشید