مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



استان حلب سوریه در کنترل چه گروه‎هایی است؟ + نقشه


نیروهای ارتش سوریه موفق شدند که محاصره استان حلب سوریه را پس از ماه ها اشغال توسط گروه تروریستی داعش شکسته و کنترل بخش هایی از این استان را به دست بگیرند.

شبکه تلویزیونی العربیه گزارش داد که گروه تروریستی داعش پس از درگیری با گروه های مسلح در شمال استان حلب سوریه، بار دیگر کنترل شهرک الراعی نزدیک مرز ترکیه را در دست گرفت.

در همین حال شبکه اسکای نیوز گزارش داد: فواز العلی معروف به "ابوعلی الشرعی" در جریان عملیات هوایی ائتلاف ضد داعش در شهر الرقه سوریه کشته شد.

یک منبع نظامی سوری گفت: نیروهای ارتش سوریه با حمایت جنگنده های روسیه و سوریه توانستند شهرک های برنه، زیتان و الخالدیه واقع در حومه جنوبی حلب را پس از درگیری های شدید با عناصر تروریستی گروهك جبهه النصره شاخه گروه تروریستی القاعده در سوریه و گروهك موسوم به احرار الشام از آنها پس بگیرند.

منبع مذكور افزود: همچنین شهرك های الزربه، بانص، حرش، خان طومان و منطقه ایكاردا هدف موشك قرار گرفت كه بر اثر آن شماری از تروریست های مسلح زخمی شدند.

استان حلب سوریه در کنترل چه گروه‎هایی است؟ + نقشه

راهنمای نقشه:

قهوه ای: گروه تروریستی داعش
سبز: گروه های مسلح
زرد: نیروهای پیشمرگه کرد
نارنجی: مناطق درگیری در حلب

انتهای پیام/654


ویدیو مرتبط :
سوریه:1392/10/22:کنترل منطقه نقارین توسط ارتش سوریه-حلب