سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جدل تلگرامی مشاور احمدی نژاد با یک محقق!


جدل تلگرامی مشاور احمدی نژاد با یک محقق!انصاف نیوز/ عبدالرضا داوری، از لیدرهای هواداران مشایی و احمدی‌نژاد، در تلگرام خود گفت که یک محقق تاریخی او را «بی شرف، بی همه چیز، توالت نویس، فاحشه سیاسی و …» خوانده است.

به گزارش انصاف نیوز، طبق متنی به عنوان «مجادله تلگرامی» که داوری در تلگرام منتشر کرده، پس از ادعای او درباره‌ی سفر آتی رییس جمهور روحانی به سمنان، مجید تفرشی، محقق تاریخی پاسخ می‌دهد:

«حضرت استاد داوری گرامی! تشکیل ستاد استقبال از بزرگان کاری مرسوم و البته غیرپسندیده ای است، ولی مسلما بهتر از مستقبلان مزدور و اجاره‌ای و کرایه‌ای است. روحانی در این مورد پیش هر کس روسیاه باشد، دست کم پیش رییس شما روسفید است».

داوری سپس نقل کرده است که پس از ایراد اتهامات و اهانت‌های خود خطاب به تفرشی و دولتمردان و منتخب مردم در سال ۹۲، تفرشی هم در پاسخ او را مورد خطاب قرار داده و نوشته است: شاگرد خلف رییس‌تان [احمدی‌نژاد یا مشایی] هستید. … شما حتی شرافت و شهامت فاشیست‌ها و نازیست‌ها را هم ندارید که بعد از رو شدن پرونده‌شان دست به نوعی بازنگری در افکار و گفتار و اعمالشان شدند، تقصیر از شما نیست. تقصیر از جامعه‌ای است که بعد از هشت سال فاجعه آفرینی برای کشور دوباره با ادعا و وقاحت سربرآورده‌اند و طلبکار هم شده‌اند.

منبع: انصاف نیوز


ویدیو مرتبط :
یک سال و نیم حبس برای مشاور محمود احمدی نژاد‬-علی اکبر جوانفکر