ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رضاییان: الان وقت مجازات نیست، ملوان باید بازسازی شود/ سقوط قابل پیش‌بینی بود


به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسعود رضاییان پس از سقوط تیم فوتبال ملوان انزلی به لیگ دسته اول بیانیه‌ای را صادر کرد. این بیانیه به شرح زیر است:

بنام خداوند جان وخرد

بعضی وقت‌ها که حرف زدن خیلی دشوار می‌شود حداقل می‌توانی با دل نوشته‌هایت و با قلمت با مردم ارتباط برقرار کنی، با آنها حرف بزنی. احساس تلخ و مشترک خود را با آنها تقسیم کنی، اما امروز دل شکستگی به قلمت هم سرایت کرده، نه ذهنت یاری‌ می‌دهد و نه قلمت. اندوهی بی پایان سراسر وجودت را فرا می‌گیرد تا حتی توان معذرت خواهی کردن درست را هم از دست بدهی. آمار و احتمالات، زیارت و خواندن نماز در حرم، انگیزه بالای بچه‌ها، همه جوره فراهم کردن امکانات لازم برای ماندن تیم از سوی کادر فنی و هیئت مدیره و … هیچکدام نمی‌توانند جلوی شلیک آن دو گلوله مرگبار را به پیکر قوی سپید انزلی بگیرند. این سقوط قابل پیش بینی بود اما قابل فهم نیست، باورکردنی نیست و از همه بدتر تحمل کردنی هم نیست.

به عنوان ناخدای این کشتی اینک به گل نشسته، از همه عاشقان دل خسته ملوان از ته دل عذرخواهی می‌کنم که کشتی به منزل نرسید. صفر تا صد مسئولیت این ناکامی بر دوش من است و از همه بزرگواران استدعا دارم فرزندان برومند خودتان، بازیکنان ملوان را در برهه بسیار حساس و خطیر تنها نگذارید و همچون دریای شمال با سخاوت بوده و مطمئن باشید که همه بازیکنان، کادر فنی و سرپرستی از اولین روز شروع  تمرینات تا ساعت 8 شب جمعه سیاه 24 اردیبهشت‌ماه یک لحظه کم فروشی نکردند. قسم می‌خورم که هرگز از زبانم و یا قلمم در مدح و ستایش هیچ انسانی، استفاده ابزاری نکرده‌ام و نه خواهم کرد اما در طول 8 ماهی که میهمان شما بندرنشینان مهمان نواز بودم، دیدم که هیئت مدیره و در راس آنها، رئیس هیئت مدیره بسیار فراتر از وظیفه سازمانی خود عمل کردند. آنها تیمی را که شب قبل از ورود به لیگ برتر بی یارو یاور و بدون مالک یا حامی مالی تنها مانده بود تحویل گرفته و بیش از توان خود حمایت کردند.

بی‌گمان در سقوط تیم ملوان عوامل بسیار زیادی دخیل بوده‌اند که پرداختن  به همه آنها در مجال این نوشته  نیست، اما برای مداوای تن زخمی و از جنگ بازگشته ملوان مرور و بررسی این عوامل ضروری است. برای اینکه قوی سپید دوباره بلند شود و بر فراز آسمان لیگ برتر پرواز بس فاخرانه داشته باشد، وقت تنگ و امروز هم دیر است . باید در سایه  لطف و حمایت شما همیشه حامیان این تیم و خرد جمعی پیشکسوتان و مسئولان، فصل گذشته را به خوبی تجزیه و تحلیل کنیم تا بدانیم چه کارهایی باید می‌کردیم که نکردیم و چه کارهایی کردیم که نباید می‌کردیم.

اینک زمان انتقال خشم نیست، زمان مجازات نیست زمان زمان بازسازی در سایه اندیشه است. زمان دوباره ساختن ملوان است. بودن یا نبودن من یا یکایک بازیکنان و اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم و کارکنان باشگاه اصلاً اهمیت ندارد. آنچه که مهم است برپاخاستن دوباره ملوان است.

خشم و کینه‌ها را دفن کنیم، مراسم مجازات را تعلیق کنیم و برای از نو ساختن به پا خیزیم البته با شما که بدون شما ملوان تنها می‌ماند.

ملوان کشتی عشق است، یا رب ناخدایش باش

یا علی، مسعود رضاییان مدیرعامل باشگاه ملوان

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫بعد از عمل بینی تا چند وقت روی بینی چسب بزنیم؟‬‎