فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تجدید چاپ کتاب «داستان راستان» به زبان اردو در دهلی نو


به گزارش خبرگزاری تسنیم، با همکاری خانه فرهنگ ایران در دهلی نو و مشارکت انتشارات «الهدی اورینتال»، کتاب «داستان راستان» اثر شهید مرتضی مطهری(ره) به زبان اردو ترجمه و در دو جلد مجزا منتشر شد.

شهید مطهری(ره) از شخصیت‌های علمی و فلسفی قرن حاضر است که آثار ایشان به زبان‌های مختلف ترجمه و چاپ شده است؛ در هند نیز خوانندگان زیادی را به خود جلب کرده و به ویژه قشر جوان و تحصیل کرده جامعه در جست‌وجوی ترجمه‌های انگلیسی، هندی و اردوی آثار این استاد فرهیخته هستند که بر این اساس اکثر آثار این شهید بزرگوار به زبان‌های اردو و هندی نیز ترجمه شده است.

کتاب «داستان راستان» از جمله آثار شهید مطهری(ره) است که شامل داستان‌هایی با مآخذ اسلامی است و به زبانی بسیار ساده و قابل فهم نوشته شده است.

این کتاب در سال 2005 به زبان اردو و در دوجلد ترجمه و توسط ناشر محلی «الهدی اورینتال پبلیکیشنس» در قالب هزار نسخه منتشر شده بود و اکنون با توجه به  استقبال بی نظیر مردم تجدید چاپ شده است.

این کتاب را اختر مهدی، استاد گروه فارسی دانشگاه جواهر لعل نهرو به زبان اردو ترجمه کرده که در دو جلد  176 و 208 صفحه‌ای در شمارگان دو هزار نسخه منتشر شده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کتاب سلام بر ابراهیم بیش از 70 بار تجدید چاپ شد