بوی نامطبوع منتشر شده از پالایشگاه تبریز رفع شد


مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز از رفع کامل بوی نامطبوع متصاعد شده از پالایشگاه تبریز، در منطقه کجوار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمد باقر دخیلی با اشاره به انتشار مطالبی در خصوص بوی نامطبوع موجود در محله کجوار تبریز در برخی رسانه‌ها، اظهار کرد: مطالب مطرح شده در برخی رسانه‌ها در خصوص غبار گاز کاملا مغرضانه و نادرست بوده و هیچگونه غبار گاز، از پالایشگاه متصاعد نشده است.

وی با بیان اینکه مقداری مواد بودار، همراه آب به مخزن روباز تخلیه شده بود که این امر موجب ایجاد بوی نامطبوع شده بود، گفت: متاسفانه این بوی نامطبوع در مسیر حرکت باد قرار گرفته و در برخی مناطق پالایشگاه و منطقه کجوار پخش شده بود.

دخیلی اضافه کرد: این مشکل در کوتاهترین مدت با تلاش بی وقفه مسئولان و کارکنان شرکت پالایش نفت تبریز که رعایت مسایل زیست محیطی را در اولویت برنامه‌های کاری خود می‌دانند، شناسائی و بطور کامل مرتفع شد.

وی یادآور شد: تمامی مسئولان ذیربط استانی از لحظه شروع مشکل تا شناسایی و رفع کامل آن مسئولانه پیگیر امر بوده و به‌طور مستمر در جریان تلاش پالایشگاه، برای رفع این مشکل قرار داشتند.

مدیرعامل پالایشگاه تبریز ضمن عذر خواهی از مردم متدین و بزرگوار منطقه از بابت بروز این مشکل گفت: کارکنان این نهاد مهم صنعتی که وظیفه خطیر تامین محصولات پالایشی را بعهده دارند با تلاش مضاعف ضمن استمرار تولید به بهبود شرایط و تولید پاک ادامه خواهند داد.

بر اساس این گزارش، پس از تلاش مسئولان و کارکنان پالایشگاه تبریز در احصاء این مشکل، انجمن اسلامی مسجد امام زمان (عج) کجوار نامه‌ای مبنی بر تشکر از رسیدگی به‌موقع و پاسخگوئی شفاف پالایشگاه به این شرکت ارسال کرده که تصویری از نامه به رسانه ها ارسال شده است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
رفع بوی نامطبوع یخچال