سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مقام وزارت خارجه رژیم صهیونیستی: اسرائیل می‌تواند با تمام کشورهای عربی ارتباط برقرار کند


مقام وزارت خارجه رژیم صهیونیستی: اسرائیل می‌تواند با تمام کشورهای عربی ارتباط برقرار کندباشگاه خبرنگاران/ مدیر کل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد که تل آویو در سال‌های اخیر توانسته است با تمام کشورهای عربی به دور از چشم رسانه‌ها ارتباط برقرار کند.

به گزارش پایگاه خبری العربی الجدید، "دوری گولد،" مدیر کل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، در نشست مرکز پژوهش‌های داخلی این رژیم گفت: جهان عرب شاهد تغییرات عمیقی بوده است و اسرائیل امروزه تقریبا می‌تواند با تمامی کشورهای عربی که سال‌های قبل با آنها هیچ رابطه‌ای نداشته، ارتباط برقرار کند به شرطی که این ارتباط به دور از چشم رسانه‌ها باشد.
گولد مدعی شد که آنچه این ارتباط را متمایز می‌کند این احساس است که با کار فراوان می‌توانیم یک اجماع درباره ثبات منطقه‌ای شکل بدهیم.
وی افزود: نیازی نیست برای درگیری‌ها در خاورمیانه مرزبندی ایجاد شود، بلکه باید توافقی صورت گیرد که چه کسی داخل محدوده ثبات و چه کسی خارج از آن قرار دارد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
خشم مردم کشورهای اسلامی به اقدامات رژیم صهیونیستی جهت سلطه جویی بیشتر در منطقه