سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ بازی ARK: Survival Evolved بزودی در اختیار کاربران ایکس باکس وان قرار می گیرد


تماشا کنید/ بازی ARK: Survival Evolved بزودی در اختیار کاربران ایکس باکس وان قرار می گیرد

بعد از عرضه ARK: Survival Evolved روی پلتفرم استیم، حالا نوبت به کنسول اکس باکس وان مایکروسافت رسیده که میزبان این بازی باشد. همان طور کنه استودیوی Wildcard اعلام کرده، این بازی در چند روز آینده به عنوان بخشی از برنامه Game Preview اکس باکس وان در استور اکس باکس قرار می گیرد.

دیجیاتو/ بعد از عرضه ARK: Survival Evolved روی پلتفرم استیم، حالا نوبت به کنسول اکس باکس وان مایکروسافت رسیده که میزبان این بازی باشد. همان طور کنه استودیوی Wildcard اعلام کرده، این بازی در چند روز آینده به عنوان بخشی از برنامه Game Preview اکس باکس وان در استور اکس باکس قرار می گیرد.

بازی ARK: Survival Evolved که گیمر را در محیطی پر از سلاح های عجیب و غریب و دایناسورهای عظیم الجثه قرار می دهد، حدود 6 ماه پیش در برنامه Early Access پلتفرم استیم قرار گرفت و البته توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرد.

بازی ARK قرار است که برای اولین روی یک کنسول خانگی عرضه شود و گیمرها باید قیمت 34.99 دلار را برای تهیه آن بپردازند؛ قیمتی که برای یک عنوان نسبتا ناقص (ساخت بازی هم چنان ادامه دارد) کمی زیاد به نظر می رسد اما مطمئنا نسبت به بسیاری از بازی های امروزی، اقتصادی تر است.

بازی Ark: Survival Edition در حال حاضر به صورت «دسترسی زودهنگام» روی پی سی، مک و لینوکس در دسترس است. کاربران اکس باکس وان نیز می توانند در تاریخ 16 دسامبر (برابر با 25 آذر) نسبت به خرید بازی اقدام کنند. بعد از پایان روند ساخت، قرار است که نسخه کامل بازی روی پلتفرم های مذکور و پلی استیشن 4 و هدست واقعیت واقعیت مجازی آن عرضه شود. در پایین می توانید تریلر نسخه اکس باکس وان بازی را مشاهده کنید:

لینک تماشای ویدئو

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
اولین بازی دایرکت ایکس 12 با نام ARK: Survival Evolved