سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مساجد محلی برای تبیین اصل انتخابات و مشارکت حداکثری مردم باشد


حجت الاسلام محمد کاروند سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای دعوت مردم در مشارکت حداکثری است اما نباید تریبون های مسجد به محلی برای تبلیغات انتخاباتی تبدیل شود.
وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون خون پاک شهدا و امام راحل (ره) هستیم افزود: دهه مبارک فجر نباید فرصتی برای تبلیغات انتخاباتی جهت دار باشد و هیات امنای مساجد و بقاع متبرکه باید در این زمینه هوشیار با شند و اجازه سوء استفاده را به متخلفان ندهند.
حجت الاسلام کاروند تصریح کرد: همه مساجد و مبقاع متبرکه در دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی برای برپایی جشن های باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی دارند و درهر شهرستان در 10 مسجد به مدت 10 شب برنامه های دهه فجر برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی 70 روحانی مستقر در روستاها دارد که روحانیون در روستاها به تبیین ارزش ها و سایر موارد خواهند پرداخت.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان همدان بابیان اینکه حوزه علمیه استان همدان نیز 130 مبلغ را با عنوان طرح هجرت به روستاها اعزام خواهد کردگفت: تمام این 200 نفر در 10 روز برنامه خواهند اشت.
حجت الاسلام کاروند افزود: همچنین 400 مبلغ نیز در این ایام به سراسر استان اعزام خواهند شد تا در بخش بصیرت افزایی و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کنند.
وی بابیان اینکه یک مسجد به عنوان مسجد شاخص در شهرستان همدان برگزاری مراسم جشن انقلاب اسلامی را برعهده خواهد داشت، مراسم بزرگ 22 بهمن در امام زاده عبدالله برگزار خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان همدان بابیان اینکه اداره اوقاف استان با سازمان اوقاف کشور برای برگزاری محافل قرآن هماهنگی هایی را انجام داده است، ادامه داد: قاری های کشور در این محافل حضور خواهند داشت.
حجت الاسلام کاروند، بابیان اینکه گردهمایی روحانیون در روز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط حوزه علمیه برگزار خواهد شد، ادامه داد:ندای الله اکبرباید مانند سال های گذشته پررنگ تر در سراسر مسجد استان اعلام شود.
وی بابیان اینکه یکی از ویژگی های دهه فجر وجود انتخابات در این دهه است، ادامه داد:این انتخابات باعث ایجاد شورو نشاط در دهه فجر شده است.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان همدان از افتتاح کتابخانه بهائ الملک خبر دادو گفت:ساختمانی به عنوان نمایشگاه برای این کتابخانه در محل آرامگاه بهائ الملک افتتاح خواهد شد.
حجت الاسلام کاروند از افتتاح احتمالی درمانگاه اعتمادیه در دهه فجر خبرداد و گفت: در این درمانگاه بر اساس نیت واقف، خدمات رسانی به مردم 32 روستا رایگان خواهد بود و اداره اوقاف برای اجرا کردن نیت واقف تعدادی پزشک را به برخی از این 32 روستا اعزام کرده است.
وی در ادامه با بیان اینکه در جریان انتخابات مجلس برخی از کاندیداها در سطح شهرستان هایی که موقوفه داریم برای جلب نظر مردم با اکاذب رجوع می کنند،بیان داشت: با این افراد برخودر قانونی خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان همدان بابیان اینکه این فعالیت نادرست برخی از کاندیداها باعث دوگانگی مردم می شود،ادامه داد:رسانه باید این موضوع را به مردم اطلاع رسانی کنند تا مردم به راحتی فریب نخورند.
حجت الاسلام کاروند، بابیان اینکه موقوفه مسئله شرعی است که نمی شود با سخنرانی مقطعی به ضربه زد، افزود: فعالیت نادرست برخی کاندیداها در این زمینه باعث ضربه زدن به افکار مردم می شود.
7523 / 6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حضور حداکثری در انتخابات مجلس نهم