مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



بشار اسد باید تا 3 ماه دیگر برود


وزارت امور خارجه آمریکا برای ادامه گفت‌وگوهای صلح درباره سوریه شرط رفتن بشار اسد تا اوت 2016 (مرداد 95) را مطرح کرده است.

به گزارش «شیعه نیوز»،  وزارت امور خارجه آمریکا برای ادامه گفت‌وگوهای صلح درباره سوریه شرط رفتن بشار اسد تا اوت 2016 (مرداد 95) را مطرح کرده است. 

به گزارش  بیزینس اینسایدر، جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا در نشستی خبری گفت که تاریخ انتقال قدرت می‌بایست یکم اوت تعیین شود. اکنون ما در ماه مه هستیم. تا آن تاریخ یا می‌بایست تحولی صورت بگیرد تا طرفداران اسد باید راه دیگری را انتخاب کنند. 

تهدید کری یادآور سخنانش در سال 2011 است که همچنان بر رفتن اسد تاکید می‌کرد. 

کری همچنین گفت: تا زمانی که اسد در قدرت باقی بماند جنگ نیز خواهد ماند. 

وی با اشاره به این که ریاض، آنکارا و دوحه از سال 2011 طرح‌های آمریکا را در سوریه اجرا می‌کنند، بیان کرد: واشنگتن به تعهدات خود در قبال شرکای خود در کمک به اجرای روند سیاسی در سوریه پایبند است. 


ویدیو مرتبط :
پشت كردن بشار اسد به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پاریس(خیلی با بشار اسد حال كردم دمش گرم)