سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



درگیری شدید سلفی‌ها و نیروهای اردنی


درگیری شدید سلفی‌ها و نیروهای اردنیالعالم/ در درگیری بین نیروهای امنیتی اردن با اعضای مسلح جریان سلفی در شهر"اربد" این کشور، شماری از اعضای جریان سلفی کشته و زخمی شدند.

در درگیری بین نیروهای امنیتی اردن با اعضای مسلح جریان سلفی در اربد همچنین به کشته شدن یک افسر اردنی نیز منجر شد.
این درگیری در اردوگاه آوارگان فلسطینی اربد نزدیک شهری به همین نام در شمال غرب اردن رخ داد که در جریان آن، یک افسر ارتش اردن که فرماندهی عملیات را بر عهده داشت نیز کشته شد و یک نظامی دیگر زخمی شد که حال وی وخیم گزارش شده است.
پیشتر رسانه های خبری از بروز درگیری مسلحانه میان نیروهای امنیتی اردن و سلفیها در اردوگاه آوارگان در استان اربد نزدیک مثلث مرزی میان اردن، سوریه و فلسطین اشغالی در عملیت امنیتی گسترده برای دستگیری عناصر افراطی خبر داده بودند.
یک مسؤول امنیتی اردن از مشارکت چند بالگرد و دهها نیروی امنیتی در عملیات شهر اربد و زخمی شدن دست کم سه تن از آنها خبر داد.
کارشناسان هشدار دادند که چنین اتفاقاتی نشان می دهد که خطر کشیده شدن ناامنی از کشورهای همسایه به اردن زیاد است و مقامات این کشور باید بسیار مراقب باشند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: العالم


ویدیو مرتبط :
درگیری های شدید نیروهای عراقی با داعش-الانبار